logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پتروشیمی زنجان به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است/ هیئت مدیره زمان دقیقی را برای بهره برداری به مردم اعلام کند

پتروشیمی-زنجان-به-یک-خواسته-و-دغدغه-مردمی-تبدیل-شده-است-هیئت-مدیره-زمان-دقیقی-را-برای-بهره-برداری-به-مردم-اعلام-کند

معاون استاندار زنجان گفت: پتروشیمی زنجان(صنایع کشاورزی و کود زنجان‏) به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده است.

فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی) اظهار کرد: خوشبختانه گشایش ارزی پتروشیمی زنجان انجام و معادل ریالی نیز از طرف سهامداران اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه مدیریت پتروشیمی به دنبال واردات خطوط تولید هستند، ابراز کرد: بخشی از این کار نیز انجام شده و تکمیل واردات ماشین آلات خط تولید در حال انجام است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه ماشین آلات این واحد تولیدی از آلمان وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: فعلا زمانی برای بهره برداری از صنایع کشاورزی و کود زنجان مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: هیئت مدیره پتروشیمی هنوز زمان دقیقی را برای بهره برداری از این واحد برای ما نشخص نکرده‌اند که باید این موضوع اتفاق بیفتد.

نیک‌سرشت با بیان اینکه بخشی از کارها به مناسبات اقتصادی و تجاری دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع قابل پیش بینی نیست، زمان دقیقی را برای بهره برداری از پتروشیمی نمی‌توان تعیین کرد.

وی ادامه داد: ما قبول داریم که پتروشمی به یک خواسته و دغدغه مردمی تبدیل شده اما تمام تلاشها نیز در استان برای بهره برداری در سریع ترین زمان ممکن است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر