logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵

زنجانی‌ها فردا پای صندوق‌های رای رکورد بی‌سابقه ثبت کنند

استاندار زنجان گفت: از تمام مردم استان زنجان دعوت می‌کنم در انتخابات فردا با توجه به نقشی که نمایندگان در اعتلای استان دارند شرکت کنند و رکورد بی‌سابقه‌ای از مشارکت در انتخابات را ثبت کنند.

معصومه(س) تفسیر زیبای حیای فاطمی است

بی‌شک برای دختران این مرز و بوم که در سایه‌سار کرامت رضای مرضیه و خواهر گرامی‌اش، روزگار می‌گذرانند هیچ ارزشی بالاتر از فرهنگ زیبای حجب و حیای فاطمی نخواهد بود.

پاکدامنی حضرت معصومه(س) زبانزد عالم بود

کارشناس مذهبی حوزه علمیه استان زنجان با بیان اینکه حضرت معصومه(س) چندین ویژگی انحصاری داشتند که بسیار تامل بر‌انگیز است گفت: نام اصلی این امام معصوم فاطمه است و به خاطر ایمان، تقوا و پرهیزگاری که داشتند از طرف امام کاظم(ع) اسم مبارک «معصومه» برای ایشان انتخاب شد.

روستای قروه ابهر پایگاه میراث فرهنگی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ما از طریق وزارتخانه پیگیری کردیم که روستای قروه شهرستان ابهر به عنوان پایگاه میراث ملی ثبت شود.

ورودی شهر ماهنشان در انتظار مرمت

ابتدای خیابان شهریار ماهنشان که متصل به ورودی شهر است با وضعیتی نابسامان به حال خود رها شده است و نیازمند بازسازی و زیباسازی است.

مجازات تقلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مجازات خرید و فروش رای و تقلب در اخذ رای و شمارش آرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نحوه برخورد قانونی با این تخلفات در مواد ۸۲ و ۸۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان شده است.

کاراته کا‌ها افتخار‌آفرین شدند

رئیس هیأت کاراته استان زنجان گفت: دو کاراته‌کا زنجانی موفق شدند در مرحله دوم تیم ملی رقیب خود را شکست دهند و به مرحله اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

گره کور ترافیکِ شهری

مشکل ترافیک در شهر زنجان نیازمند بررسی‌های کلی و زیر ساخت‌های اساسی است، گاها تصمیمات لحظه‌ای در برخی مقاطع زمانی در شهر زنجان گرفته شده است که بر مشکلات بیشتر ترافیک دامن زده و سریعا طرح جمع‌آوری شده است.

مشکل آب روستای مغانلو در مسیر همواری است

مشکل کم آبی و شور بودن آب روستای مغانلو به دلیل حفر چاه و ایجاد سد کوچک در مسیر همواری است که این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و مشکل مردم در این زمینه حل خواهد شد.

سیر طارم در راه بازار

مدتی است برداشت سیر در شهرستان طارم استان زنجان آغاز شده و در راه بازار زنجان و سایر استان‌ها است.