logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۸۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم دعوت استاندار زنجان برای شرکت و حضور پر شور در انتخابات؛

زنجانی‌ها فردا پای صندوق‌های رای رکورد بی‌سابقه ثبت کنند

-زنجانی‌ها-فردا-پای-صندوق‌های-رای-رکورد-بی‌سابقه-ثبت-کنند
استاندار زنجان گفت: از تمام مردم استان زنجان دعوت می‌کنم در انتخابات فردا با توجه به نقشی که نمایندگان در اعتلای استان دارند شرکت کنند و رکورد بی‌سابقه‌ای از مشارکت در انتخابات را ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی ضمن دعوت از مردم برای حضور پر شور در انتخابات گفت: بالندگی و سرافرازی و سربلندی ملت‌ها وابسته به این است که ملت‌ها چه میزان به حاکمیت خود اعتماد دارند و برعکس این امر نیز صادق است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند ساز و کار اعتماد حاکمیت به مردم با استفاده از انتخابات شکل گرفته است. از سویی مردم نیز هر چه به این حاکمیت اعتماد کنند مطمئنا باعث سربلندی و سرافرازی ملت خواهد شد اعتماد متقابل مردم، سازنده یک کشور است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فردا یکی از روزهایی است که نشان خواهیم داد اعتماد بین حاکمیت و ملت پا برجاست، گفت: از مسیر این اعتماد است که ملت‌ها از پیچ‌های سخت پیشرو خود گذر می‌کنند و به روزهای آفتابی نزدیک می‌شوند.

وی تاکید کرد: از تمام مردم استان زنجان دعوت می‌کنم در انتخابات فردا با توجه به نقشی که نمایندگان در اعتلای استان دارند شرکت کنند و رکورد بی‌سابقه‌ای از مشارکت در انتخابات را ثبت کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر