logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیران بایستی مردم را در عمل تکریم کنند/ فضا برای خدمت در استان زنجان مهیا است

مدیران-بایستی-مردم-را-در-عمل-تکریم-کنند-فضا-برای-خدمت-در-استان-زنجان-مهیا-است

استاندار زنجان‏ با اشاره به لزوم توجه مردم گفت: مدیران بایستی مردم را در عمل تکریم کنند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان زنجان با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که عمق کینه و دشمنی دشمنان و فرزندان خود فروخته استکبار را شاهد هستیم، اظهار کرد: دشمنان در موضوع اطلاع رسانی، اقتصاد و بین الملل فشار ناجوانمردانه‌ای را وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول این چهل سال با اتحاد، تقویت مقاومت و با هوشمندی توانستیم دشمن را وادار کردیم که به جای تهدید از در تکریم وارد شود، ابراز کرد: همه باید در این مقاومت ادای وظیفه کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه ما باید تلاس وافری داسته باشیم تا مقوم های وحدت را جاری و عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت کشور ما موفق بوده است.

وی با بیان اینکه ما مدیران بایستی مردم را در عمل تکریم کنیم، افزود: باید چابک باشیم و برای تقویت مقاومت باید مدیران چابکی را در امور قرار دهیم.  

حقیقی با اشاره به اینکه باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم، ادامه داد: باید مکمل یکدیگر باشیم و روحیه جسارت و تصمیم گیری موثر را در مدیران پاک چشم و امین تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش در جامعه مهم است، تصریح کرد: عدم ایجاد آرامش ذهنیت مردم را ناامن کرده تحلیل غلط به اسکتبار می‌دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید طراحی دشمن را بدانیم و در مقابل آن طراحی داشته باشیم، اظهار کرد: فضای بسیار خوبی در استان زنجان حاکم است به طوری که فضا را برای خدمت مهیا کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما باید بتوانیم این شایستگی و فضای امن را بیش از پیش تقویت کنیم.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ]
جناب آقای استاندار در استان زنجان نه تنها فرصت عملی خدمت مهیا نیست حتی موانع بزرگ وبزرگتری هم در راه احیا ی عمل وجود دارد بسیاری از مدیران استان از رفتارهای عملی خود شما هم انتقادات شدید دارند اما برروز نمی دهند
فرم ارسال نظر