logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۱۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اجرای طرح اوقات فراغت در روستاهای محروم استان زنجان/ یکچارچه سازی مراکز قرآنی انجام نشد

اجرای-طرح-اوقات-فراغت-در-روستاهای-محروم-استان-زنجان-یکچارچه-سازی-مراکز-قرآنی-انجام-نشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اولویت طرح اوقات فراغت در تابستان از دو سال گذشته به سمت روستاهای محروم رفته است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی محله وری است که در قالب آن مساجد محوری برنامه ها را برگزار می کنند.

وی از تقویت نقش بانوان فرهیخته استان زنجان خبرداد و گفت: جمعیت بانوان فرهیخته زنجان نسبت به جمعیت سایر استان ها فعالتر و دغدغه من تر هستند.

این مسئول با اشاره به فعالیت بانوان فرهیخته استان زنجان در کارگروه های تخصصی،افزود: طی دو سه سال گذشته بیشتر فعالیت های این بانوان در فضای مجازی، اعتقادات،سبک زندگی و حجاب و عفاف بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به یکپارچه سازی موسسات قرآنی در استان زنجان، افزود: هنوز این یکپارچه سازی به صورت مطلوبی اجرایی نشده است و مرکز در این زمینه تصمیم می گیرد.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: قرار بود دبیرخانه مشترکی  بین ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی برای یکچارچه سازی فعالیت های قرآنی تشکیل شود که هنوز این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه 137 مرکز ،موسسه و خانه روستایی و شهری قرآنی در استان زنجان فعالیت می کنند، افزود: برنامه ریزی های لازم برای این مراکز انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در تابستان امسال، بیان داشت: این طرح از جمله فعالیت های پر سابقه در سطح شهرهای استان محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر