logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۱۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

فعالیت 120 هزار خیر شناسنامه دار در مهرانه زنجان/ زنجان بهشت خیرین سلامت است

فعالیت-120-هزار-خیر-شناسنامه-دار-در-مهرانه-زنجان-زنجان-بهشت-خیرین-سلامت-است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان: انجمن خیریه مهرانه زنجان از ظرفیت های مهم برای استان محسوب می شود که دارای 120 هزار خیر شناسنامه دار است.

پرویز قزلباش امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به آمارهای موجود می توان گفت زنجان در حوزه مشارکت مردمی در کشور نمونه است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه سلامت یکی از زنجان بهترین ها محسوب می شود، افزود: در واقع زنجان بهشت خیرین سلامت است.

این مسئول افزود:وجود خیریه های بزرگ در زنجان نشان می دهد که اگر به مردم اعتماد کرده و کار را به دست آنها بسپاریم ،کارهای بزرگی انجام می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به فعالیت یکی از بزرگترین بیمارستان های خیر ساز کشور در زنجان، بیان داشت: بیمارستان ولیعصر زنجان نیز اولین بیمارستان مدرن شهر است که تا کنون منشا خدمات بسیاری بوده است.

قزلباش با اشاره به اینکه اگر این مجموعه نبود دانشگاه علوم پزشکی زنجان نمی توانست 12 هزار دانشجو را تحویل جامعه دهد،افزود: بار اصلی آموزش این دانشجویان بر دوش این بیمارستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه در شرایط سخت جامعه امروز با مدیریت بهینه و اضافه کردن 120 تخت سرطان به بیمارستان های دارای بالای یک هزار تخت خواب تبدیل می شود که ظرفیت بسیار بالایی است.

این مسئول با بیان اینکه انجمن خیریه مهرانه زنجان نیز از ظرفیت های مهم برای استان محسوب می شود، یادآور شد: این خیریه دارای 120 هزار خیر شناسنامه دار است که به بهترین نحو به مردم خدمات رسانی می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به فعالیت انجمن کلیوی استان زنجان، ادامه داد: بزرگترین مرکز دیالیز کشور توسط این خیریه در زنجان احداث شده است.

قزلباش افزود: این موضوعات نشان می دهد که فعالیت مردم در چنین خیریه هایی موجب رضایتمندی و امید در بین مردم می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر