logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خبر داد

جابه جایی 31062 مسافر در محورهای مواصلاتی استان زنجان

جابه-جایی-31062-مسافر-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۵ فروردین ۳۱ هزار و ۶۲ مسافر در قالب ۴ هزار و ۱۶ سفر در استان زنجان جابجا شده اند.


ایرج دست نشان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا ؛اظهار داشت:از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 5 فروردین 31 هزار و 62 مسافر در قالب 4 هزار و 166 در استان زنجان جابجا شذه اند.

 

وی با بیان اینکه  در ۵ فروردین ۴۱۲۹ مسافر جابه جا شده اند، خاطرنشان کرد: ۵۳۱ سفر در این مدت توسط وسایل نقلیه عمومی انجام شده است.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان با اشاره به اینکه مسافران برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند، تصریح کرد: همچنین سایت www.۱۴۱.ir  نیز راه ارتباطی مسافران با این اداره کل است.

وی گفت: مسافران برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود تا خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر