logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۱۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

از همه ظرفیت ها برای برگزاری هفته فرهنگی استفاده شود/هزینه های هنگفت برای اجرای هفته های فرهنگی خرج نمی شود

از-همه-ظرفیت-ها-برای-برگزاری-هفته-فرهنگی-استفاده-شود-هزینه-های-هنگفت-برای-اجرای-هفته-های-فرهنگی-خرج-نمی-شود-

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان های استان زنجان تاکید کرد 

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: همه ما به عنوان خدمتگزار مردم دارای وظایفی هستیم که موضوع یک بعدی و یک جهتی نیست و همه جانبه است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از شهرداران و فرمانداران در این زمینه دارای وظایفی هستند، افزود: باور داریم استان زنجان دارای ظرفیت های طبیعی و انسانی خوبی است که باید بستر سازی لازم انجام شده و این پتانسیل ها معرفی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی است تا برنامه های با محتوا بازنشر یابد که ضروری است این ظرفیت ها را بشناسیم و آنها را معرفی کنیم تا همگان در جریان امور قرار گیرند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه فرهنگی در شهرستان ایجاد بستر برای مشارکت عمومی، نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی ها فرهنگ بومی و آیینی و به نمایش گذاشتن توانمندی ها است، افزود: دبیری این ستاد با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان است.

مرادی با اشاره به آغاز فعالیت های این ستاد در زنجان، تصریح کرد: در شهرستان ها نیز ستاد برای اجرای مطلوب برنامه ها تشکیل می شود که فرماندار مسئولیت آن را برعهده دارد.

وی برضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری این هفته فرهنگی تاکید کرد و گفت: تا یک ماه آینده این برنامه آغاز می شود و ضروری است برای معرفی ظرفیت های بیشتر، استعدادهای هر شهرستان شناسایی شده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار نیست هزینه های هنگفتی برای اجرای هفته های فرهنگی خرج شود و در این زمینه از همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه استفاده می شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان برنامه های خاص ادارات و دستگاه های دولتی برای هفته فرهنگی پیش بینی شود تا به صورت منسجم این برنامه ها اجرایی شود.

مرادی گفت: ضروری است تا دوشنبه هفته آینده برای اجرای برنامه فرهنگی از سوی فرمانداران اعلام شود تا برنامه ریزی های لازم انجام شود و این برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که تا هشتم شهریور این برنامه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در صورت قبول پیشنهادات مراسم اختتامیه استانی با حضور همه شهرستان ها همزمان با هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر