logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۱۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی در گفت‌وگو با موج رسا:

رشد 110 درصدی مشارکت‌های مردمی در استان زنجان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد/ جزو استانهای برتر و پیشرو در زمینه آزادسازی زندانیان مهریه هستیم

رشد-110-درصدی-مشارکت‌های-مردمی-در-استان-زنجان-برای-آزادسازی-زندانیان-جرائم-غیرعمد-جزو-استانهای-برتر-و-پیشرو-در-زمینه-آزادسازی-زندانیان-مهریه-هستیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان از رشد 110 درصدی مشارکت‌های مردمی در استان زنجان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه جشن گلریزان کار خیر و مبارکی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نفر اولی هستند که در جشن گلریزان شخصا مشارکت دارند و علاقه‌مند هستند تا تمام مردم در این کار خیز مشارکت کنند.

وی افزود: کاری که ما امسال در استان زنجان انجام دادیم، متفاوت از سنوات قبل بوده است. در این راستا ستادی برای این امر در استان با مسئولیت خود بنده تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سالهای قبل جشن گلریزان در سه شهرستان استان یعنی ابهر، خرمدره و زنجان برگزار می‌شد، عنوان کرد: البته سال قبل شهرستان خدابنده نیز اضافه شده بود که امسال ما در هشت شهرستان برگزاری جشن گلریزان را برنامه‌ریزی کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو شهرستان(ماهنشان و سلطانیه) در برگزاری جشن گلریزان باقی مانده که مراسم‌شان این هفته برگزار خواهد شد، گفت: تا این لحظه به طور تقریبی بیش از 110 درصد رشد را در مشارکت مردم برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی داشتیم.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی با بیان اینکه ما توانستیم در ماه مبارک رمضان بالغ بر 38 نفر از زندانیان را آزاد کنیم، ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان شیب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما توفیق پیدا کردیم که برای نخستین بار زندانیان مهریه را در استان به صفر برسانیم، تصریح کرد: در این راستا ما جزو استانهای پیشرو و برتر در زمینه آزادسازی زندانیان مهریه بودیم.

عالی‌ترین مقام دستگاه قضایی استان زنجان با اشاره به نگرانی‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید در خصوص زندانیان مهریه تاکید کرد: این نگرانی‌ها در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت و ما اکنون بیش از 10 روز است که حتی یک زندانی مهریه هم نداریم، این در حالی است که استان زنجان 135 محکوم مهریه در زندان داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در دستگاه قضایی آغاز شده که امیدواریم با دعا و کمک مردم بتوانیم این اقدامات را به خوبی و با قوت ادامه دهیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر