logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت وگو با موج رسا:

هیچ نرخی در خصوص کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان قطعی نشده است/ منتظر اظهار نظر ستاد تنظیم بازار هستیم

هیچ-نرخی-در-خصوص-کرایه-ناوگان-حمل-و-نقل-عمومی-زنجان-قطعی-نشده-است-منتظر-اظهار-نظر-ستاد-تنظیم-بازار-هستیم

فرماندار زنجان گفت: در خصوص افزایش کرایه اتوبوسها و تاکسی های درون شهری زنجان منتظر اظهار نظر ستاد تنظیم بازار هستیم.

رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به موضوع افزایش نرخ کرایه های ناوگان درون شهری زنجان اظهار کرد: لایحه از شهرداری به شورا رسیده و بعد از تصویب در این شورا باید به تایید فرمانداری زنجان نیز برسد.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیم اخیر هیئت وزیران باید ستاد تنظیم بازار در این خصوص هم اظهار نظر کند، عنوان کرد: ما این موضوع را به ستاد تنظیم بازار منعکس کردیم و منتظر اظهارنظر این ستاد هستیم.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار به دنبال تشکیل جلسه برای اظهار نظر در این خصوص است، ابراز کرد: تا زمانی که ستاد تنظیم بازار نرخ پیشنهادی را به ما اعلام نکند، ما نمیتوانیم در خصوص نرخ های جدید اظهار نظر کنیم که البته برخی از اعضلی شورا و شهرداری در مصاحبه هایی نرخ های پیشتهادی را اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: امیدواریم ستاد تنظیم بازار هم هرچه زودتر نظر خود را در این خصوص اعلام کند تا ما نیز بلافاصله آن را به اطلاع عموم برسانیم.

عسگری در ادامه با اشاره به نظارتهایی که در بازار انجام می شود، گفت: اجازه سوء استفاده به متخلفان را نخواهیم داد و به طور یقین برخورد قاطع در این زمینه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در خصوص اقلام مصرفی مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت استان این است تا مردم در خصوص کالاهای اساسی هیچ گونه کمبودی نداشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر