logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۰۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

خیریه‌ها نقطه قوتی برای زنجان هستند/ اجتماعی کردن سلامت و تهیه سند امنیت غذایی در دستور کار قرار گرفته است

خیریه‌ها-نقطه-قوتی-برای-زنجان-هستند-اجتماعی-کردن-سلامت-و-تهیه-سند-امنیت-غذایی-در-دستور-کار-قرار-گرفته-است

استاندار زنجان با اشاره به فعالیت خیریه‌ها در این استان گفت: خیریه‌ها نقطه قوتی برای زنجان هستند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در آئین افتتاح 50 پروژه بهداشت و درمان استان زنجان رشد سرانه تعداد تختهای بیمارستانی و اجرای طرح تحول سلامت را از جمله موفقیت‌ها دانست و اظهار کرد: جابه‌جایی سرانه تخت ار در این دولت شاهد بودیم.

وی با اشاره به فعالیت خیریه‌های موفق در استان زنجان ابراز کرد: خیریه‌ها نقطه قوتی برای زنجان هستند که در این راستا مهرانه نماد اقدامات خیریه‌ها در زنجان بوده که به یک برند در استان و کشور تبدیل شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پزشکان استان دارای تخصص بوده و از این نظر دارای امتیاز ویژه هستند، عنوان کرد: این موضوع در مدت حضورم در استان زنجان مشاهده کرده‌ام.

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن اجتماعی کردن سلامت و تهیه سند امنیت غذایی در استان گفت: در این راستا استفاده زا ظرفیت دهیاران و شوراها و شهرداران مورد تاکید است.

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه 50 پروژه افتتاح شده امروز در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی است.‌

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با اعتبار 50 میلیارد تومانی افتتاح شد، خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های افتتاحی امروز می‌توان به دو اتاق عمل ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب با اعتبار۳ میلیارد تومان، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری مامایی زنجان با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و مجتمع خدماتی سلامت شهر دندی با اعتبار ۵ میلیارد تومان است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر