logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کرده است/ دستگاه قضا در صدور آرا رفع موانع تولید را مورد توجه قرار دهد

گام-دوم-انقلاب-نقشه-راه-را-ترسیم-کرده-است-دستگاه-قضا-در-صدور-آرا-رفع-موانع-تولید-را-مورد-توجه-قرار-دهد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به رونق تولید گفت: گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی با حضور دادگستری استان در جمع  قضات ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی استان اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد مجموعه کارکنان دستگاه قضایی استان نسبت به سایر استانها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که از این  حیث جای تقدیر دارد.

وی افزود: حقیقتا کار قضاوت، کار بسیار دشوار و سنگینی است چرا که با حقوق مردم سروکار دارد. جایی که حقوق مردم مطرح است نباید کوتاهی کنیم.جایگاه قضات جایگاه ارزشمندی است و بهترین پاداش برای قاضی است، چرا که  کار قاضی اجرای عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: در ارتباط با گام دوم انقلاب،  رهبر معظم انقلاب نقشه راه را تدوین کردند و ما باید بر اساس این نقشه آن را بطور صحیح ریل گذاری کنیم و در مسیر آن قرار بگیریم و هر کس در هر مقام و مسولیتی وظیفه انجام آن را برعهده دارد.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سال 98 به سال رونق تولید گفت: در صدور آرا ، رفع موانع مورد توجه قرار گیرد، مبادا با کار و رفتاری موجب تعطیلی واحدی شویم که مسلما با این کار به اقتصاد لطمه خواهیم زد البته در اینجا باید حقوق مدعی حفظ گردد.

امام جمعه زنجان ی در ادامه به خصوصیات مومن اشاره  و خاطر نشان کرد: اینکه یقین بداند که خدا حق است، یقین بداند مرگ حق است و بداند قیامت هست و حسابرسی خواهد شد و ما دو نوع دادگاه داریم یکی دادگاه مربوط به افکار عمومی است و دیگری دادگاه عدل الهی است. ما در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشیم و باید طوری رفتار کنیم که در این دادگاه سربلند بیرون آییم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر