logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۰۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

سامانه جامع مدیریت اسناد،سرمایه فرهنگی و اسنادی ایثارگران است/ ضرورت هزینه کرد دستگاه های اجرایی در بخش فرهنگ و ایثار

سامانه-جامع-مدیریت-اسناد،سرمایه-فرهنگی-و-اسنادی-ایثارگران-است-ضرورت-هزینه-کرد-دستگاه-های-اجرایی-در-بخش-فرهنگ-و-ایثار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: سامانه جامع مدیریت اسناد ایثارگران مهمترین سرمایه فرهنگی و اسنادی ایثارگران در کشور محسوب می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اعتبارات فرهنگی 20 درصد برای موضوع فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند که متاسفانه سازو کاری در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی گاهی هزینه کمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می دهند، افزود: هزینه کرد دستگاه های اجرایی در بخش فرهنگ و ایثار از مطالبات جدی ما محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به رونمایی از سامانه اسناد ایثارگران،افزود: با رونمایی از این سامانه، دسترسی دستگاه ها و حوزه های مختلف و فعالان حوزه ایثار و شهادت به این اسناد ممکن می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: با رونمایی از این طرح مهمترین سرمایه فرهنگی و اسنادی بنیاد شهید در قالب سامانه اسناد ایثارگران در فضای سایبری در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار می گیرد.

کاظمی با بیان اینکه هدف از رونمایی از این سامانه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان داشت: آشنایی بیشتر نسل های بعد از دوران مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان و ایثارگران از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه محسوب می شود.

وی افزود: سامانه جامع مدیریت اسناد ایثارگران شامل اطلاعات کامل ایثارگران از جمله وصیت نامه، دست نوشته، اطلاعات اسناد فرهنگی ایثارگران است.

این مسئول بیان داشت: همچنین عکس ها و مناجات نامه های شهدا نیز در قالب این سامانه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر