logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۰۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد

خطر در کمین مزارع پرورش ماهی شهرستان ماهنشان/ هشدارهای لازم در خصوص سیل احتمالی را به روستاییان داده‌ایم

خطر-در-کمین-مزارع-پرورش-ماهی-شهرستان-ماهنشان-هشدارهای-لازم-در-خصوص-سیل-احتمالی-را-به-روستاییان-داده‌ایم

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به احتمال وقوع سیل در این شهرستان گفت: خطر در کمین مزارع پرورش ماهی حاشیه رودخانه قزل اوزن است که در این زمینه باید مراقبت‌های لازم انجام شود.

مجتبی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی در خصوص بارشهای شدید در استان زنجان اظهار کرد: مزارع پرورش ماهی در حاشیه روخانه قزل اوزن شهرستان ماهنشان باید در این روزها مراقب باشند که البته هشدارهای لازم از روزهای قبل از طریق بخشداری و دهیاران داده شده است.

وی با بیان اینکه صاحبان مزارع پرورش ماهی باید مراقبت‌های لازم را به عمل آورده و یا به مکان مناسب تر انتقال دهند، ابراز کرد: به اکثر روستاها نیز هشدارهای لازم در مورد احتمال وقوع سیل داده شده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دهیاران روستاها و بخشداران اطلاع رسانی لازم را کرده‌اند، افزود: منازل روستایی که در مسیر سیلاب قرار دارند باید تا پایان بارشها منازل را تخلیه کنند.

وی با اشاره به اینکه آماده اسکان روستاییان در اماکن ورزشی، مساجد و مدارس هستیم، عنوان کرد: کمیته رصد در شهرستان تشکیل شده و امور را پیگیری می‌کند.

نوری با بیان اینکه تمامی مسئولان ذیربط در آماده باش کامل قرار دارند، خاطرنشان کرد: اعضای کمیته تخصصی سیل شهرستان نیز مشخص شده و دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دبی آب رودخانه‌های فصلی شهرستان و رودخانه قزل اوزن پایش می‌شوند، گفت: اقدامات پیشگیرانه در روستاهایی که در گذشته سابقه سیل داشتند نیز انجام شده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اداره راهداری و هلال احمر در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: تمام تمهیدات از روزهای گذشته در شهرستان اندیشیده شده است و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی دهیاران را مدیران مدیریت بحران روستانها دانست و گفت: امیدواریم مردم نیز مساعدتهای لازم را در این خصوص داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر