logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبرداد

بازدید 11798 نفر از جاذبه های تاریخی استان زنجان /73 مورد بازدید نظارتی انجام شد

بازدید-11798-نفر-از-جاذبه-های-تاریخی-استان-زنجان-73-مورد-بازدید-نظارتی-انجام-شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: کل بازدیدهای انجام شده از جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری استان نیز 11 هزار و 798نفر از روز 28 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری بوده است.

 یحیی رحمتی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی روز ششم فروردین ‌ماه امسال 971 نفر از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 135 نفر نیز از موزه رختشویخانه در این روز بازدید کردند، افزود: همچنین تعداد بازدید از موزه مردان نمکی نیز 923 نفر بوده است.

این مسئول تعداد بازدید از غار کتله‌ خور را 186 نفر اعلام کرد و گفت: کل بازدیدهای انجام شده از جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری استان نیز 11 هزار و 798نفر از روز 28 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اقامت 269 نفر در هتل های استان زنجان، افزود: 187 نفر نیز در هتل آپارتمان های استان اسکان یافتند.

رحمتی با بیان اینکه 273 نفر در مهمانپذیرهای استان اقامت داشتند، بیان داشت: یک هزار و 656 نفر نیز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اقامت کردند.

وی افزود: در سایر اقامتگاه های استان زنجان نیز یک هزار و 701 نفر اسکان یافتند.

این مسئول مجموع اسکان مسافران نوروزی استان زنجان را 4 هزار و 86 نفر عنوان کرد و گفت: 73 مورد نیز بازدید نظارتی از مراکز استان زنجان انجام شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر