logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۰۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

فعالیت 24 فروند بالگرد هوایی در کشور/زمان رسیدن تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه ۱۰ دقیقه است

فعالیت-24-فروند-بالگرد-هوایی-در-کشور-زمان-رسیدن-تیم‌های-امداد-و-نجات-به-محل-حادثه-۱۰-دقیقه-است

رئیس جمعیت هلال احمر از فعالیت 24 فروند بالگرد هوایی در استان های مختلف کشور خبرداد.

به گزارش موج رسا; علی اصغر پیوندی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات نوروزی هلال احمر در ورودی شهر زنجان، اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای انجام شده از پایگاه‌های امداد و نجات، شاهد آمادگی مطلوب امدادگران و راهنمایان نوروزی جمعیت هلال احمر هستیم.

وی با اشاره به بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات البرز، قزوین و زنجان، ادامه دا د: حضور و مشارکت جوانان در پایگاه‌های هلال‌احمر مطلوب است و گروه‌های امداد و نجات و همچنین راهنمایان نوروزی به خوبی سازماندهی شده‌اند.

پیوندی از فعالیت ۲۴ فروند بالگرد امداد و نجات در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: 4 فروند بالگرد به این مجموعه اضافه می شود که باتوجه به وسعت و گستردگی و حادثه خیز بودن کشور، بالگرد در بین استان‌ها تقسیم می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه با نقطه ایده آل در زمینه استفاده از بالگرد در حوزه امداد و نجات کشور فاصله داریم، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده  خدمات امداد و نجات به مردم تسریع می شود.

پیوندی بابیان اینکه حوادث طبیعی و غیر طبیعی زیادی گریبان گیر کشور است، گفت: در سال ۹۷ تعداد ۷۰ دستگاه خودرو نجات تیپ ۲ به حوزه امداد نجات جمعیت هلال احمر اضافه شد و طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای رفع کمبودها در حوزه امداد و نجات انجام دادیم.

وی با بیان اینکه برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی جامع و کاملی، برای توسعه تجهیزات امداد و نجات داریم، گفت: در حال حاضر زمان رسیدن تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه ۱۰ دقیقه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر