logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۰۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

كشف بیش از 114 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در زنجان

كشف-بیش-از-114-هزار-عدد-انواع-مواد-محترقه-غيرمجاز-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف 114 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز طی دو عملیات جداگانه خبر‌داد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: در راستاي مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غير مجاز، شناسايي و دستگيري قاچاقچيان در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام كار اطلاعاتي ماموران انتظامي شهرستان زنجان موفق شدند طي یک عمليات غافلگیرانه 62 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز را از 2 واحد صنفي كشف و متهمان را دستگیر کنند.

سردار جهانبخش گفت: همچنین ماموران پليس امنيت عمومي استان زنجان و ماموران انتظامی شهرستان‌های ابهر‌، ایجرود‌، خرمدره‌، خدابنده و ماهنشان موفق شدند 52 هزار انواع مواد محترقه غیر‌مجاز را از واحد‌های صنفی کشف کنند در این زمینه 5 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

توقيف 9 دام سنگين قاچاق در ابهر

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 9 راس دام سنگين قاچاق به ارزش تقریبی يك ميليارد ریال در اين شهرستان خبرداد.

وي گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، عوامل انتظامي كلانتري 13 شريف آباد حين كنترل خودروهای عبوری در محور قيدار- ابهربه يك دستگاه كاميون باري مشكوك و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف كردند.

سردار جهانبخش افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو 9 راس دام سنگين فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی يك ميليارد ریال کشف شد.

وي بيان كرد: پليس در مقابله با پدیده قاچاق، حضوری فعال و موثر داشته و برابر قانون با مخلان امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر