logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

25 واحد صنفی در استان زنجان پلمپ شد

25-واحد-صنفی-در-استان-زنجان-پلمپ-شد
معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از پلمپ شدن ۲۵ واحد صنفی متخلف در زنجان خبر داد و گفت: اخطار کتبی به ۵۰۲ واحد صنفی در سطح استان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زنجان؛ داوود رحمانی به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌های این طرح با مشارکت بیش از ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط در سراسر استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از آغاز این طرح تا ۴ فروردین ماه بیش از ۷هزار و ۳۵۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط بازرسی شده است،‌ افزود: طی بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان در طی ۱۸ روز ۴هزار و ۹۲۷ کیلوگرم/لیتر ماده غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان، ضبط و از سطح عرضه جمع آوری شده است.    

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این مدت از تعداد ۳هزار و ۹۶۳ امکنه عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان بازرسی به عمل آمده و برای تعداد ۱۸۰ امکنه عمومی اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پایش و ارزیابی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی، مورد توجه جدی بازرسان بهداشت محیط قرار دارد، اعلام کرد: کلیه‌ی شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ منعکس نمایند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر