logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محصولاتِ سفارشی

محصولاتِ-سفارشی
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه اغلب تولیدات محصولات کشاورزی بدون فرآوری به شکل خام از استان خارج می‌شود، گفت: تولید محصول باید به سمت سفارشی حرکت کند.

مهدی رنگرونا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اغلب تولیدات محصولات کشاورزی بدون فرآوری به شکل خام از استان خارج می‌شود، اظهار داشت: تولید محصول باید به سمت سفارشی حرکت کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه مدیریت نادرست و مشکلات بازاریابی از جمله دلایلی است که  سبب از دست رفتن سهم کشاورزان از بازار می‌شود، گفت: در این صورت محصول تولیدی به صورت کامل به فروش نمی‌رسد و مشکلات دامن‌گیر کشاورزان می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه با ارائه روش‌هایی از سوی سرمایه‌گذار و بالابردن سطح دانش کشاورزان، این مشکل عملا می‌تواند حل شود، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات در عرضه محصولات به بازار خارج از کشور، مربوط به محصول سیب‌زمینی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولید محصول سیب‌زمینی از استان‌های مطرح در کشور است، یادآور شد: نوسانات در بازار و رعایت نکردن اصول کاشت، داشت و برداشت سالانه سبب ضرر و زیان کشاورزان و تولیدکنندگان بیشتری می‌شود. 

رنگرونا ابراز امیدواری کرد: ورود بخش خصوصی و تولید بذر وارداتی سبب می‌شود تا نقشه راه برای تولید محصول و عرضه آن در بازار تدوین و شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر