logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۷۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی در زنجان

اجرای-۴۰۰-برنامه-در-هفته-عقیدتی-در-زنجان-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه مختلف به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان گفت: ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با بیان اینکه هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است اظهار کرد: سپاه به هیچ حزب و جریانی وابستگی ندارد اما آگاه به مسائل سیاسی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهید مطهری جایگاه ویژه‌ای در سازماندهی نظام اسلامی در قالب برنامه‌های محتوایی و قوانین بالادستی مثل قانون اساسی دارند و این شهید بزرگوار تاثیرگذاری بیشتر بین نسل‌های جوان داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه یک مجموعه نظامی، عقیدتی و مذهبی است که سه اصل اساسی عقیده، اعتقاد و تفکر الهی را نمی‌تواند از آن جدا کرد اظهار کرد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و پاسداری از انقلاب است.

حجت‌الاسلام بیگدلی تاکید کرد: سپاه در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد و نمی‌توان بدون تفکر جهادی به اهداف خود رسید.

وی افزود: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند و بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) تاکید کرد: برگزاری ۵۶ دوره دانا و توانا با حضور ۷ هزار و ۵۳۰ نفر در مجموع، برگزاری ۸۰۰ محفل قرآنی با حضور بیش از ۴۰ هزار نفر، اعزام ۳۰۰ خانواده به مشهد و قم، برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی و پیشرفت، تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار و ۲۰۰ نسخه محتوایی در بین بسیجیان و متولیان و توزیع قریب به ۱۰۰۰ جلد کتاب صعود چهل ساله برخی از اقدامات این مجموعه در سال گذشته بوده است.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌ در هفته عقيدتی سیاسی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر