logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه بخش انگوران:

اصل هماهنگی‌ میان میدان و دیپلماسی تاثیر «وعده صادق» را دو چندان کرد

اصل-هماهنگی‌-میان-میدان-و-دیپلماسی-تاثیر-«وعده-صادق»-را-دو-چندان-کرد-
امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه در حماسه وعده صادق رژیم صهیونیست سیلی محکمی از ایران خورد گفت: اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه وعده صادق را دو چندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام حکمت حکیمی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دندی، ضمن قدردانی از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ایمان راسخ، مقاومت و ایستادگی و ثبات قدم موجب پیروزی رزمندگان اسلام در برابر سفاکان و جنایت کاران و ظالمان و کافران صهیونیستی شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: این پیروزی موجب شادمانی میلیون‌ها ایرانی و به ویژه خانواده‌های شهدا، مدافعین حرم و میلیون‌ها انسان در جهان از رخداد «وعده صادق» شد.

 امام جمعه بخش انگوران اضافه کرد: عملیات«وعده صادق» دارای دو جنبه است اول اینکه نواختن سیلی محکم به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها و تثبیت بازدارندگی ایران اسلامی در برابر هر نوع تهدیدی از سوی صهونیست‌ها و آمریکا است.

 حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: در حماسه «وعده صادق» و دو اصل «ضرورت» و «تناسب» در دفاع مشروع ایران به طور قانون بین الملل رعایت شد و دفاع مشروع در حقوق بین‌الملل حدود دارد که رعایت اصول «ضرورت» و «تناسب» در دفاع مشروع امری ضروری است.

وی با بیان اینکه حماسه «وعده صادق» با هدف جلوگیری از استمرار اقدامات جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، تعیین اهداف نظامی و اجتناب از حمله به منازل مسکونی، مراکز درمانی و... تحقق یافت افزود: ایران در وعده «وعده صادق» دو اصل «ضرورت» و «تناسب» را رعایت کرد و به ملاحظات بشردوستانه در مداخلات نظامی هم توجه کامل داشته است.

 امام جمعه بخش انگوران ضمن تقدیر از اقدامات خوب صدا و سیما در پوشش خوب عملیات «وعده صادق سپاه» گفت: حماسه «وعده صادق» در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم صهیونیستی، تحقق یافت که ناشی از اصل هماهنگی‌های میام میدان و دیپلماسی است.

 وی با بیان اینکه همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل است گفت: متاسفانه برخی‌ها سنگ رژیم سفاک را به سینه می‌زنند و مردم را می‌ترسانند؛ این افراد باید بیدار شوند و بدانند رژیم خونخوار اگر بخواهد دوباره ایران را امتحان کند چیزی بنام رژیم صهیونیست دیگر نخواهند داشت. پس هشدار می‌دهیم غلطی نکنند.

 امام جمعه بخش انگوران ابراز کرد: همه مردم متدین و جامعه دینی طبق آیات الهی، روایات اهل بیت علیهم السلام از رعایت حجاب دفاع و از بی حجابی بی‌زار هستند.

 وی ضمن تقدیر از اقدامات فراجا در برخورد با برهم زنندگان عفت عمومی گفت: پلیس نباید از اقدامات شرعی و قانونی خود در برخورد با بی‌عفتی و بی‌حیایی عده‌ای کوتاه بیاید.

 

 

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر با بیان اینکه سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت 1358 رخ داده است گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت امام راحل است امروز سپاه پاسداران با حضور بابرکت و مخلصانه خود در عرصه‌های گوناگون مورد نیاز کشور، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی، اطلاعاتی، فرهنگی و خدمت‌رسان کارآمد و خستگی‌ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

 

 

وی با بیان اینکه آمریکاشکست پذیر است گفت: هیمنه آمریکا در عملیات پنجه عقاب که طراحی کرده بودند برای نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران توسط شن‌های طبس در هم شکسته شد. 

 

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: مسئولین پیگیر مصوبات دور دوم سفر رئیس محترم جمهوری به استان زنجان باشند و جاده زنجان دندی در این سفر بودجه ملی قابل توجهی اختصاص داده شده و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

 

 

وی اضافه کرد: استیفای حقوق دولتی معادن و هزینه کرد آن دررفع محرومیت‌های موجود در بخش انگوران که متاثر از معادن سرب و روی هست یک ضرورت قانونی است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر