logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر؛

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان معارفه شد

مدیر-عامل-شرکت-برق-منطقه‌ای-زنجان-معارفه-شد-
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان منصوب شد پیش از این منصور اوجاقی سکاندار این شرکت بود.

بیشتر بخوانید

در این مراسم مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به اینکه بخش تولید واحد‌های صنعتی مصرف کننده قریب به ۵۰ درصد برق کشور است، اظهار داشت: برق منطقه‌ای زنجان استان‌های زنجان و قزوین را پوشش می‌دهد و بیش از ۷۵ درصد برق تولیدی از طریق این شرکت نیز در تولید مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ ناترازی شدیدی در برق وجود داشت، گفت: با اقدامات انجام شده در طول دو سال اخیر سعی شده تا میزان ناترازی به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری نیز کمترین چالش و ناترازی را در بخش برق داشته باشیم و سال مناسبی برای صنعت برق باشد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها ۱۸۰ اقدام تامین انرژی در کشور تعریف شده است که ساخت نیروگاه‌های حرارتی جدید و نیروگاه‌های تجدید‌پذیر از جمله این اقدامات است.

گفتنی است، سیده پروانه برهانی به عنوان نخستین مدیرعامل بانوی شرکت‌های برق منطقه ای کشور، به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان معرفی شده و وی کارشناس ارشد رشته برق قدرت بوده و سابقه ٢١ سال فعالیت در صنعت برق را دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر