logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

نهضتِ ادامه‌دار

نهضتِ-ادامه‌دار
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ادامه‌دار بودن نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان گفت: امسال قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به ادامه‌دار بودن نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان گفت: امسال قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان آسفالت‌ریزی در نهضت آسفالت بیشتر از سال ۱۴۰۲ بود، افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۶۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر هزینه شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ یکی از عمده‌ترین مطالبات مردم شهر زنجان، رسیدگی به وضعیت آسفالت بود گفت: این اقدام در سال ۱۴۰۱ آغاز و سرعت گرفت و رضایتمندی نیز به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر امسال نیز ادامه‌دار خواهد بود، گفت: شاید یکی از دلایلی که در اذهان به نظر می‌رسد که این اقدام متوقف شده به این دلیل است که عمده کار در معابر اصلی انجام و تقریبا به اتمام رسیده و آسفالت‌ریزی در معابر فرعی در حال انجام است.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه دو کارخانه آسفالت زنجان با تمام ظرفیت و مداوم در حال کار هستند، یادآور شد: میزان تولید این کارخانه روزانه به ۷۰۰ تن نیز می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر