logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۷۰۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

شوراها بعُد مردمی خود را تقویت کنند

شوراها-بعُد-مردمی-خود-را-تقویت-کنند
امام جمعه خرمدره گفت: شوراها باید با ایجاد ارتباط ساختاری بین خود و مردم و به ویژه نخبگان و جوانان و بهره‌مندی از مشاوره‌های ریش‌سفیدان، بعُد مردمی خود را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهمیت روز کارگر، اظهار داشت: باید از کارگر حمایت کنیم چراکه پایه اصلی تولید و جهش تولید کارگر است و این همان است که زندگی را برای کل مردم شیرین می‌کند. نتیجه حمایت از کارگر، رونق تولید و دور‌زدن تحریم‌ها نیز هست. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند، کار فقط پشت‌میز‌نشینی نیست. چرا‌که نه لازم است نه درست است و نه امکان دارد.

امام جمعه خرمدره در بخشی دیگر با بیان اینکه جوانان و صاحبان صفحات در فضای مجازی در سطح شهرستان در کنار بازنشر مطالب مفید و ناب، خودشان هم به دنبال تولید محتوا و تبیین باشند، یادآور شد: یکی از محورهای تولید محتوا، توجه ویژه به قرارگاه فرهنگی شهرستان یعنی خطبه‌های نماز جمعه است.

وی در بخشی دیگر تصریح کرد: اهمیت سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا، کاهش تنش‌ها و به تبع آن تقویت روابط طرفین، افزایش مبادلات تجاری تا چند میلیارد دلار و به تبع آن خنثی‌سازی تحریم‌ها، معرفی پیشرفت‌های تکنولوژی فراوان کشور در حوزه‌های مختلف از جمله برق و ساخت نیروگاه پیشرفته منحصر به فرد برق در سریلانکا، امن‌سازی‌ مرز هزار کیلومتری با پاکستان و بهره‌مندی‌های سیاسی فراوان از جمله اهداف است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: همه این نتایج زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که مردم و تحلیلگران دنیا آشنایی کاملی نسبت به توانمندی‌های منحصر به فرد کشورمان ندارند. 

وی با تبیین برکات طرح نور گفت: حجاب جزء تفکیک‌ناپذیر عفاف و حیاست و دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم به ویژه مقاصد سیاسی و استعمار فرهنگی، در صدد القاء دیدگاه‌های غلط در جامعه است. دشمن بهترین راهکار برای جدا کردن جوانان از نظام اسلامی و رسیدن به مقاصد خود را تحریف و تغییر در مبانی فرهنگی و ارزشی جامعه می‌داند. تجربه جنگ و انقلاب برای دشمن اثبات کرده که جوان پای‌بند ارزش‌ها، از ملیت و میهن خود نیز دفاع جانانه خواهند کرد. 

امام جمعه خرمدره در ادامه خاطر‌نشان کرد: آمریکای جنایتکار در حالی عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد که مدام خود را طراح دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل معرفی کرده است. این نشان می‌دهد که آمریکا کشوری به نام فلسطین را به شرطی به رسمیت می‌شناسد که به عنوان مستعمره و ژاندارم آمریکا و زیر سلطه اسرائیل غاصب در منطقه باشد. 

وی افزود: غربی‌ها و غربزده‌ها در حالی شعار آزادی می‌دهند که صدها دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا؛ فرانسه و برخی کشورهای دیگر به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند. 

وی با اشاره به روز شوراها نیز یادآور شد: شوراها باید با ایجاد ارتباط ساختاری بین خود و مردم و به ویژه نخبگان و جوانان و بهره‌مندی از مشاوره‌های ریش‌سفیدان، بعد مردمی خود را تقویت نمایند. شوراها باید در کنار جلسات مشورتی با اعضا با مردم و مؤثرین جامعه هم مشورت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر