logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۶۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

تصادف زنجیره‌ای نجاتگران زنجانی را به صحنه حادثه کشاند

تصادف-زنجیره‌ای-نجاتگران-زنجانی-را-به-صحنه-حادثه-کشاند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در سرچم به اردبیل تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر زنجان را به صحنه حادثه کشاند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان داود مهرگان گفت: ساعت ۶:۵۳ صبح امروز گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۶ جاده سرچم به اردبیل توسط اورژانس به ندای امداد جهت‌ انجام عملیات امدادی اطلاع داده شد. در این سانحه یک‌دستگاه تریلی، کامیون و پژو ۴۰۵ باهم برخورد کرده بودند.

بیشتر بخوانید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بلافاصله دو تیم عملیاتی پنج نفره از نجاتگران با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: در این سانحه سه نفر مصدوم شده بودند که یکی از مصدومان راننده یکی از خودروهای سنگین بود که در خودرو محبوس شده بود که نجاتگران اقدام به رهاسازی این راننده کردند.

وی اظهارداشت: نجاتگران مصدوم را پس از رهاسازی تحویل اورژانس دادند که وی به علت شدت جراحات و وخامت اوضاع جان باخت و این عملیات ساعت ۸:۳۲ پایان یافت.

مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر