logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۷۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 9 طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

اجرای-9-طرح-آبرسانی-در-شهرستان-خرمدره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول چهار کیلومتر، آبرسانی به فاز سه شهرک گلدشت، تامین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن یک هزار متر مکعبی سوکهریز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: احداث دو کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه‌حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره 16 خرمدره و تکمیل مخزن 4 ۰هزار متر‌مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز 10 طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر 97 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره‌برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای 80 میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه‌خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخودار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر