logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی خدابنده خبر داد:

اشتغال ۵۵۰ نفر از جوانان خدابنده

اشتغال-۵۵۰-نفر-از-جوانان-خدابنده
مدیر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی خدابنده از اشتغال ۵۵۰ نفر از جوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، سپهدار احمدیان مدیر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان خدابنده با تبریک روز کار و کارگر اظهار کرد: 11 اردیبهشت که به به نام کار و کارگر نامگذاری شده است، متعلق به همه فعالین حوزه کار و اشتغال است.

بیشتر بخوانید

وی بیان داشت: ۱۱ اردیبهشت بهانه‌ای است تا بر مشکلات و چالشهای جامعه کارگری تلنگری بزنیم.

مدیر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی خدابنده ادامه داد: آنچه در مقوله کارگری از اهمیت بسزایی برخوردار است، توجه و تعمیم این روز به کل شاکله جامعه تولید است.

وی اضافه کرد: جامعه کارگری متشکل از کارگران و کارفرمایان است که هر دو به مثابه دوبال به عنوان نیروی محرکه این جامعه به شمار می‌روند.

احمدیان ادامه داد: شاید کمتر در این روز از کارفرمایان که به عنوان مولد اشتغال با جان و دل برای احیا و بقای تولید تلاش می‌کنند سخن به میان آید،حال آنکه نباید فراموش کرد که با وجود کارفرما، کارگر مفهوم و جایگاه پیدا می‌کند.

وی افزود: توجه مسئولین امر به مقوله اشتغال نباید صرفا معطوف به کارگران شاغل در واحدهای تولیدی و خدماتی باشد، بلکه تقویت بخش خصوصی و کارگاه‌ها به لحاظ تقویت بنیه مالی و اقتصادی که به سبب آن موجب تقویت سطح درآمدی کارگران شاغل در بخش خصوصی می‌شود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

احمدیان اشاره‌ای هم به میزان ایجاد اشتغال در سطح شهرستان کرد و گفت: خوشبختانه برای نزدیک به ۵۵۰ نفر از جوانان خدابنده، از طریق مرکز کاریابی سروش اشتغال ایجاد شده است و این آمار ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: دغدغه امروز ما آینده جوانان و ایجاد امید و اشتغال برای آنان و هم چنین رفع مشکلات و تامین معیشت قشر زحمت کش کارگری است.

احمدیان ادامه داد: گفت: امیدواریم با همکاری و هم‌یاری مسئولین با توجه به مشکلات حاضر و کمبود امکانات در سطح شهرستان خدابنده، به رفع حل مسایل اشتغال جوانان و جامعه کارگری پرداخته شود و بتوانیم شور و نشاط را بین جوانان و این قشر زحمتکش بیافرینیم.

وی اشاره‌ای هم به دیدار جامعه کارگری و بسیج کارگری و تولید کنندگان با امام جمعه شهر قیدارنبی کرد و گفت: ایشان تاکیدات لازم را جهت حل مشکلات چه در حوزه تولید و چه در مشکلات معیشتی این جامعه زحمت کش و تولیدکنندگان بیان کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر