logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان:

کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

کنکور-سراسری-بدون-هیچ-تخلفی-در-زنجان-برگزار-شد-
نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری از 6 و7 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار شد گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.

عباس رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت اول به همت و یاری مسئولین ارشد استانی به خوبی برگزار شد گفت: در سطح استان زنجان حدود 15 هزار و 700 نفر در این آزمون شرکت داشتند که در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، گروه ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، زبان خارجه و هنر برگزار شد.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: در روز نخست آزمون گروه علوم ریاضی و علوم انسانی در نوبت صبح روز پنجشنبه و بعد از ظهر آن روز نیز آزمون گروه‌های زبان خارجه و هنر نیز برگزار شد.  

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با اشاره به اینکه در نوبت صبح روز جمعه نیز گروه علوم تجربی آزمون داشتند تصریح کرد: تقریبا 6 هزار 900 داوطلب در گروه علوم تجربی حضور داشته و بقیه نفرات در گروه‌های دیگر شرکت کرده بودند.  

وی ادامه داد: در این آزمون بیشترین سهم برای رشته پر طرفدار علوم تجربی بود که با استقبال زیادی صورت گرفت. داوطلبان شرکت کننده با نسبت جمعیت 60 درصد خانم‌ها و 40 درصد آقایان را شامل می‌شدند.  

رسولی با بیان اینکه 7 حوزه در برگزاری این آزمون بزرگ دخیل بودند عنوان کرد: با برنامه‌ریزی در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان و دانشگاه پیام نور و دانشگاه زنجان توانستیم آزمون را بخوبی برگزار کنیم.  

وی تاکید کرد: نتایج نوبت اول در اواسط خرداد ماه اعلام و نوبت دوم آزمون سراسری نیز 7 و 8 تیر ماه برگزار خواهد شد و نتایج نوبت دوم در نیمه اول مرداد ماه سال جاری به داوطلبین اطلاع رسانی می‌شود.  

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با اشاره به تعداد داوطلبین دانشگاه زنجان خاطر نشان کرد: از دانشگاه زنجان هم در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی 3 هزار و 122 نفر شرکت کننده، در گروه‌های زبان خارجه و هنر هزار و 83 داوطلب و در گروه علوم تجربی نیز 3 هزار و 250 نفر حضور داشتند.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر