logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۷۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

۱۵۸ واحد تولیدی در استان تعطیل یا راکد است

۱۵۸-واحد-تولیدی-در-استان-تعطیل-یا-راکد-است-
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تحقق شعار سال با انجام کارهای تخصصی برای رفع موانع واحد تولیدی تعطیل شده در استان زنجان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان؛  حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان در اولین جلسه ستاد اقتصاد رئیس کل دادگستری استان زنجان مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم له توجه بر اقتصاد کشور ، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. 

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولین قضایی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولین قضایی برای رفع موانع و مشکلات قضایی واحدهای تولیدی داشتند بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تاکیدات رئیس دستگاه قضا بدنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

حجت‌الاسلام فرجی برحق با بیان اینکه بر اساس گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی و یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابر این با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولین متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید بایستی همراه با خروجی مثبت و اقدامات موثر باشد، همه مسئولین باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث می‌باشد بازدید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر