logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۷۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

افزایش توزیع بسته‌های معیشتی هلال‌احمر زنجان

افزایش-توزیع-بسته‌های-معیشتی-هلال‌احمر-زنجان
مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هلال‌احمر در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از ۸ هزار سبد غذایی به رشد 82 درصدی رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۸ هزار و 618 بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک هزار و 930 سبد بود.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته 40 میلیارد ریال بوده است.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در سطح استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال‌احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته‌امداد، آستان قدس‌رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و سازمان داوطلبان هلال‌احمر کشور اجرا شده است.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات 2020 در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز 39 میلیارد و 210 میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر