logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۷۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اولتیماتوم استاندار زنجان در جلسه شورای اداری؛

مدیران یک بار دیگر وظایف خود را مرور کنند

مدیران-یک-بار-دیگر-وظایف-خود-را-مرور-کنند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را یک بار دیگر مرور کنند، گفت: هر چند بنده نسبت به وظایف مهم مدیران و اتفاقاتی که امسال باید رقم بزنند تسلط دارم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تشکر از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سبب سربلندی کشور شد، اظهار داشت: یکی از راهبردهایی که اسرائیل در طول سالیان به کار گرفته این است که چشم جهانیان را نسبت به خود ترسانده است، طوری خود را بزرگنمایی که کرده گویی هیچ موشکی نمی‌تواند بر رژیم صهیونیستی غلبه کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در صورتی که در عملیات وعده صادق و اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را فروریخت و همه جهانیان دیدند که فقط سر و صدا بود که به وسیله رسانه‌ توسط آنان به پا شده بود.  

استاندار زنجان با بیان اینکه ایران در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای قدیمی خود استفاده کرد، گفت: اما با همین تسلیحات نظامی قدیمی، هیمنه این رژیم به طور کامل فرو ریخت.

وی در بخشی دیگر به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند، شناسایی نیروهای توانمند و خلاق جزو وظایف است. محور مقاومت حاصل نبوغ سردار سلیمانی است و ما نوک پیکان درگیری در منطقه با رژیم صهیونیستی و آمریکا نیستیم بلکه بخشی از مقاومت هستیم که آزادگان دنیا در آن قرار دارند.

افشارچی با اشاره به اینکه موشک‌هایی که تولید می‌شود از علم بسیار پیچیده‌ای استفاده می‌کند که توسط نیروهای توانمند و نابغه داخلی تولید می‌شود، افزود: هدف صرفا مسائل موشکی نیست بلکه در موضوعات مختلف خصوصا اقتصادی نیز از افراد توانمند باید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه درست است سختی‌هایی در خصوص اقتصاد در کشور وجود دارد ادامه داد: قطعا از این شرایط نیز با توانمندی که در کشور وجود دارد عبور خواهیم کرد.

استاندار زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مدیران یک بار دیگر وظایف خود را مرور کنند هرچند بنده نیز بر روی مسائل مهم تمرکز خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله زمین جوانی جمعیت است تصریح کرد: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

افشارچی با بیان اینکه یکی از مسئله بسیار مهم در استان بهره‌وری آب است، ادامه داد: باید بتوانیم بهره‌وری در بخش آب را بالاتر ببریم.

وی ادامه داد: یکی از دستگاه‌های مهم باید برای دستیابی به شعار سال بانک‌ها است که باید همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم استان جذب سرمایه‌گذار است، گفت: باید مردم را از رفتن به سمت طلا و دلار به سمت تولید سوق دهیم. 

استاندار زنجان با تاکید بر راحت شدن صدور مجوز‌های کسب و کار و تولید یادآور شد: باید این مسیر برای مردم هموار شود.

افشارچی با اشاره به مسئله مهم بهره‌وری در استان، گفت: سه دستگاه آب، کشاورزی و صنعت جزو دستگاه‌های اصلی هستند که باید در زمینه بهره‌وری اتفاقات مثبت را رقم بزنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر