logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ضرورت جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

ضرورت-جمع-آوری-متکدیان-و-معتادان-متجاهر-از-سطح-شهرهای-استان-

استاندار زنجان برضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهر و ورودی های شهر زنجان تاکید کرد 

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در کارگروه میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر استان زنجان،با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: ضروری است کارهای نو به مناسبت ولادت این بانوی بزرگ اسلام صورت گیرد.

وی ادامه داد: از دادستان زنجان خواسته ام،زمینه آزادی بانوانی که به دلیل مسائل مالی در زندان هستند را فراهم کند.

استاندار زنجان با تبریک روز مهندس، خاطرنشان کرد: مهندسی نوین متعلق به ایران بود و پرفسور حسابی نقش بسزایی در این زمینه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به مجموعه گردشگری قره داغ، افزود: این منطقه نباید مانند سایر مناطقی باشد که دارای مشکل اداری و زمین باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه 40 پروژه با اعتبار 5 هزار و 900 میلیارد تومان در استان اجرایی می شود، افزود: یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که کاری برای آنها انجام نشده است.

حقیقی گفت: ضروری است این پروژه بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: در همه عید در زنجان هستیم و در خدمت ستاد اجرایی خدمات سفر بوده و نظارت های لازم انجام می شود.

استاندار زنجان برضرورت جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهرر از سطح شهر و ورودی های شهر زنجان تاکید کرد و گفت: باید شهر عاری از تکدی گری به ویژه در ایام نوروز باشد.

حقیقی ادامه داد: نخاله های اطراف اتوبان ها و ورودی های زنجان باید جمع آوری شده و نسبت به روشنایی عوارشی ها باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه باید شعارهای شهر زنجان "پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا" دل باید در دو طرف ورودی شهر زنجان نصب شود.

این مسئول برضرورت پاکسازی راه هفت باغ مهربانی تاکید کرد و گفت: 25 اسفند تمام موارد ذکر شده در این جلسه، پیگیری می شود.

استاندار زنجان برضرورت ساماندهی دست فروشان و وانت بارها در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: باید وقتی مردم مراجعه میکنند از حضور در شهر لذت ببرند.

حقیقی افزود: هرگونه کنده کاری بدون هماهنگی معاون عمرانی و شهرداری ممنوع است،و هر کس تمکین نکرد برخورد لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه نور و کف بازار باید تعیین تکلیف شود و هویت و مکان های گردشگری زنجان اولویت بندی شده و در معرض دید همگان قرار گیرد و با عنوان آیا می دانید؟ارائه شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ضروری است اماکن گردشگری استان به ویژه در اختیار سازمان های اجرایی باید آماده باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر