logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۹۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

برگزاري جشن میلاد کوثر در زنجان/ مادران شهدا در زنجان تجليل مي‌شوند

برگزاري-جشن-میلاد-کوثر-در-زنجان-مادران-شهدا-در-زنجان-تجليل-مي‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان خبر‌داد گفت: در اين مراسم‌ها مادران شهدا نيز تجليل مي‌شوند.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري جشن ميلياد كوثر در زنجان اظهار کرد: اکنون بعد از گذشت قرن ها در سالروز میلاد با برکت حضرت زهرا(س) که به روز مادر و روز زن نام گرفته اعلام می کنیم این بصیرت فاطمی بود که اسلام را زنده نگه داشت و امامت را بعد از پیامبر(ص) تثبیت بخشید و نفاق و جهل را آشکار و مردم ناآگاه را از خواب سنگین و غفلت آمیز بیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان توسط حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت خواهران در زنجان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در 9 نقطه از شهر زنجان و هشت روستا جشن میلاد کوثر به صورت شکوهمند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه جشن میلاد کوثر هفتم اسفند ماه ساعت 10 صبح  و بعد از ظهر ساعت 15 در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود، بيان كرد: محوریت این برنامه‌ها مولودی‌خوانی اجرای سرود و سخنرانی با گرایش سبک زندگی اسلامی است.

سهندی افزود: موضوع سخنرانیها در جشن میلاد کوثر الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از زن به تاسی از حضرت زهرا (س) و معرفی شهید شاخص سال 97 شهیده زینب کمایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان،اساتید و مدرسان حوزه علمیه سخنران جشن میلاد کوثر خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان اظهار کرد: پیش‌بینی برای حضور حدودا 30 هزار نفر از بانوان برای حضور در جشن میلاد کوثر صورت گرفته است‌.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در کنار جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان اجرا می شود، خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه دست آورد‌های چهل ساله زنان، مسابقات فرهنگی، تجلیل از مادران شهدا و مادران نمونه و کارآفرین و برنامه های دیگر در زنجان برگزار خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر