logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۹۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان:

120 روستا در استان زنجان با مشکل آب شرب مواجه هستند

120-روستا-در-استان-زنجان-با-مشکل-آب-شرب-مواجه-هستند

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان با اشاره به اينكه حل مشكل آب شرب 60 روستاي استان زنجان از برنامه‌ها امسال بود گفت: به دليل مشكلات اقتصادي و نوسانات قيمت لوله و اتصالات و كمبود آن در بازار زنجان حل مشكل 28 روستا محقق نشد.

رضا كابلي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 120 روستای استان زنجان با مشکل آب شرب مواجه است اظهار كرد: حل مشکل آب شرب 60 روستا امسال در برنامه بود که به دلیل مشکلات مالی توانستیم مشكل تنها 32 روستا را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: به احتمال زیاد بتوانیم تا پایان امسال مشکل آب تعدادی از روستاهايي كه در برنامه بوده را برطرف کنیم.

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان تصریح کرد: علت عدم تحقق برنامه شرکت در حل مشکل آب شرب 30 روستا نوسانات قیمتها و مشکل تامین اتصالات و لوله بود.

وی عنوان کرد: این مشکلات صنعت آب و برق را نیز تحت‌الشعاع قرار داد که سبب گران شدن لوله و کمبود آن در بازار شد که این مشکلات باعث شد از برنامه عقب بمانیم.

كابلي خاطر نشان کرد: حل مشکل 100 تا 120 روستای استان زنجان نیز جزو برنامه‌های ما در سال آینده خواهد بود.

وی در مورد مشکل تانکر جهت آب رسانی به روستاهایی که مشکل آب شرب دارند بیان کرد: اعتباری برای تامین تانکر نتواستیم تهیه کنیم ولی برای حل مشکل از تانکر استانداری استفاده میکنیم.

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان خاطر نشان كرد: امسال نیز برای 40 روستای استان زنجان آبرسانی سیار انجام شده است.

وی افزود: عمده مشکل آب شرب روستاهاي استان زنجان در شهرستان زنجان و خدابنده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر