logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۹۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

محكوميت 2.3 ميلياردي عامل قاچاق گوشي در زنجان

محكوميت-2.3-ميلياردي-عامل-قاچاق-گوشي-در-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان خبر‌داد و گفت: عامل اين محموله قاچاق به جريمه 2.3 ميلياردي به نفع دولت محكوم شد.

مرتضي ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: یکدستگاه خودروی رنو ساندرو در بدو ورود به زنجان متوقف و تعداد 139 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ کشف و ضبط شد.

وی تصريح كرد: در این رابطه راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم اداره کل معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان كرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته این محموله از بانه به مقصد تهران بارگیری شده بود.

وي تصریح کرد: بدلیل عدم ارائه مدارک معتبر از سوی متهم‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی‌های تلفن همراه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان دو میلیارد و 320 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مميزي در ادامه از کشف انواع خشکبار قاچاق در خدابنده  ابراز كرد: اين محموله قاچاق به بیش از 690 میلیون ريال برآورد شده است.

وي بيان كرد: مقدار هفتصد و هشتاد و یک کیلوگرم مغز گردو و بادام از یکدستگاه خودروی نیسان وانت به ارزش 698 میلیون ریال کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده تشکیل و در حال رسیدگی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر