logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۹۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جامعه ایثارگری با خدای خود معامله کرده است

جامعه-ایثارگری-با-خدای-خود-معامله-کرده-است

استاندار زنجان گفت:جامعه ایثارگری با خدای خود معامله کرده و عوض آن را از خدا می گیرند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در بازدید سرزده از بنیاد شهید استان زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در بنیاد شهید، اظهار داشت: بازدیدهای سرزده برای سر زدن به کارمندان بنیاد شهید که برای خدمت رسانی به ایثارگران تلاش می کنند و قرار گرفتن در جریان اهم اقدامات و خدمات به ایثارگران صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در بنیاد شهید مشکلات و سختی هایی را به همراه دارد، تصریح کرد: فعالیت در بنیاد شهید در عین سختی کار اجر و قرب خاصی نیز به همراه دارد چراکه برای بهترین انسان هایی که برای نظام، انقلاب و وطن خود فداکاری کرده و به فیض شهادت رسیده اند خدمت رسانی می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه خدمت کردن به این قشر توفیق زیادی می خواهد، اضافه کرد: هرچند که این عزیزان نیاز به کمک نداشته ولی حداقل وظیفه ما این است که در خدمت این عزیزان باشیم تا سختی های آنها کمتر شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان افزود: جامعه ایثارگری با خدای خود معامله کرده و عوض آن را از خدا می گیرند.

وی همچنین به کارکنان بنیاد شهید که اغلب ایثارگران، فرزندان شهید و مدافعان حرم هستند اشاره کرد و گفت: اینها هم ارزش کار می دانند و هم بهتر می توانند خدمت رسانی کنند، چراکه خودشان از همین قشر هستند.

حقیقی با اشاره به بازدید فعالیت های صورت گرفته شده در بنیاد شهید اظهار داشت: کارهای خوبی در بنیاد انجام شده و باید به بنیاد شهید کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان و هیئت همراه، در این بازدید از بخش های مختلف بنیاد شهید از قبیل بخش هاتف، حوزه بهداشت و درمان، مسکن و اشتغال، آموزش، فرهنگی، صندوق شاهد، و ... بازدید کرده و اطلاعات و اقدامات هر بخش را از کارکنان دریافت کردند.

استاندار زنجان ضمن ارزیابی از نحوه واگذاری تسهیلات مسکن به خانواده ایثارگران، دیدار با فرزندان نخبه استان و تلاش برای مشاوره بیش از پیش در راستای پیشرفت و تعالی علمی فرزندان شهید را پیشنهاد داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر