logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۹۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

توطئه‌های دشمنان مانع از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد/ بزودی شاهد انتقام خون شهدای جنایت تروریستی زاهدان خواهیم بود

توطئه‌های-دشمنان-مانع-از-حضور-مردم-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-نشد-بزودی-شاهد-انتقام-خون-شهدای-جنایت-تروریستی-زاهدان-خواهیم-بود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم در جشن انقلاب گفت: مسئولان پاسخ حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را با خدمت مضاعف بدهند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های چهار قرن دشمنان اظهار کرد: ملت ایران هشت سال با دستان خالی در برابر ابرقدرتها ایستاد و در نهایت سربلند و پیروز شد.

وی با بیان اینکه رمز ورود به بهشت دینداری و ایستادگی است، ابراز کرد: نباید در برابر دشمنان تسلیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری در رسیدن به قله‌های سربلندی عنوان کرد: الزامات مدنظر مقام معظم رهبری شامل تحمل سختی‌ها، همت و تلاش شبانه‌روزی، حفظ استقلال و عزت و نترسیدن از دشمن است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ساده‌گی بدست نیامده که براحتی از دست برود چرا که هزینه‌های بسیاری برای انقلاب پرداخت شده‌است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز آغاز عملیات والفجر هشت این عملیات را نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به قیام ۲۹ بهمن ماه مردم تبریز گفت: این قیام ۱۰ سال به انقلاب اسلامی شتاب داد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به اول اسفند ماه روز روحانیت و همچنین شهادت آیت‌الله محلاتی ادامه داد: روحانیت بیش از ۱۴۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های ۴۰ ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در این سالها با تمام توان علیه ملت ایران هجوم آورده و از طرفی هیچ یک از مشکلات سبب نشد تا مردم از صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن خارج شوند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که ملت ایران انقلاب اسلامی را بیشتر از جانشان دوست دارند، ابراز کرد: مردم خون‌های زیادی را نثار این انقلاب کرده‌اند.

وی با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولان نظام این است که مردم وظیفه‌شان عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به جنایت تروریستی زاهدان خاطرنشان کرد: دشمن عصبانی بود و به همین خاطر زهر خود را ریخت و ۲۷ نفر از پاسداران وطن را به شهادت رساند اما بزودی شاهد انتقام خون این شهدا از سوی رزمندگان اسلام خواهیم بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر