logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۹۸۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جنایت تروریستی سیستان به خاطر عصبانیت دشمن بود/ آمریکا و اسرائیل هرطور شده می‌خواستند کام ملت ایران را تلخ کنند/ ضربت متقابل و محکم ‏در انتظار عاملان حمله تروریستی

جنایت-تروریستی-سیستان-به-خاطر-عصبانیت-دشمن-بود-آمریکا-و-اسرائیل-هرطور-شده-می‌خواستند-کام-ملت-ایران-را-تلخ-کنند-ضربت-متقابل-و-محکم-‏در-انتظار-عاملان-حمله-تروریستی

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس‏ با اشاره به حمله انتحاری به نیروهای جان برکف سپاه گفت: جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان به خاطر عصبانیت دشمن بود‏.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اتفاق روز گذشته در سیستان و بوچستان افتاد که یک اقدام تروریستی علیه نیروهای سپاه بود، نشام می‌دهد که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به شدت از ملت ایران و کسانی که در طول این چهل سال همراه نظام و انقلاب بودند، عصبانی هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی از اول انقلاب در خط مقدم این حرکت بوده و توانسته با کمک مردم و نیروهای بسیج چهل سال از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس‏ با بیان اینکه امسال دشمنان انقلاب به خصوص آمریکایی‌ها مرتب دنبال این بودند که نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی‌اش را نبیند، ابراز کرد: ملت ایران خلاف نظر دشمن را ثابت کرد و پروشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در سطح کشور و راهپیمایی‌ها حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه حضور ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب مشت محکم بردهان دشمنان نظام بود، عنوان کرد: دشنمان تصور می‌کردند که مردم به دلایل مشکلات اقتصادی و معیشتی از نظام فاصله گرفتند اما مردم بابصیرت ایران مشت محکمی بر دهان دشمن زده و ثابت کردند که این مشکلات نمی‌تواند ملت را از نظام و انقلاب جدا کند.

اسماعیلی تصریح کرد: این موضوع باعث شده تا دشمن از دست ملت ایران و کسانی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع می‌کنند، عصبانی باشد بنابراین جنایت تروریستی روز گذشته از نظر ما از این دشمن بعید نیست چرا که آنها هرطور که بوده می‌خواستند کام ملت ایران را تلخ کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه اخیر در خصوص اینکه ایران در هیچ معرکه‌ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله‌ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه‌ی موارد، پس ‌از حمله‌ دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربت متقابل را محکم فرود آورده است، تاکید کرد: به طور یقین دشمنان و عاملان این حادثه تروریستی جواب دندان شکنی نسبه به این اقدام دریافت خواهند کرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی با کسانی که اینگونه می‌خواهند امنیت ما را زیر سوال ببرند، برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

وی گفت: دشمن بداند در هر شرایط و در هر صحنه‌ای که بخواهد امنیت جمهوری اسلامی را با تهدید مواجه کند پاسخ کوبنده و محکمی دریافت خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر