logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۹۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حماسه حضور؛

قدردانی سپاه استان زنجان از حضور باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب/ راهپیمایی 22 بهمن امسال عملیات روانی دشمن را خنثی کرد

قدردانی-سپاه-استان-زنجان-از-حضور-باشکوه-مردم-در-جشن-چهل-سالگی-انقلاب-راهپیمایی-22-بهمن-امسال-عملیات-روانی-دشمن-را-خنثی-کرد

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب گفت: راهپیمایی امروز تداعی‌گر خاطرات سالهای اول انقلاب بود.‏

ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی حماسی 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی حقیقتا یادآور یوم العباس زنجانی‌ها بوده و تداعی‌گر خاطرات سالهای اول انقلاب بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی و چندبرابر شده بود، ابراز کرد: مردم نشان دادند که بعد از چهل سال پای انقلاب خود ایستادند و در این راستا سپاه استان زنجان از این حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده‌‎های معظم شهدا و بسیجیان سپاسگذاری می‌کند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز ستودنی بود، خاطرنشان کرد: اکنون نوبت مسئولین است که خدمت مضاعفی به این مردمی که 40 سال این چنین پای انقلاب ایستادند، داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای ادامه راه انقلاب دست به دست هم دهیم، عنوان کرد: با کمک خداوند متعال و حمایت مردم این انقلاب تا حضور حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهد داشت.

طهماسبی با اشاره به ناامیدی دشمنان و به خصوص رئیس جمهور آمریکا از این حضور مردم تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا از قبل می‌دانست که مردم پای انقلاب ایستاده و به صحنه خواهند آمد اما عملیات روانی داشتند تا مانع حضور مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان فهمیدند که نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران بایستند،  بیان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم، جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده و بعد از این نیز خواهد ایستاد و آمریکایی‌ها نیز چاره‌ای جز پذیرش این موضوع نخواهند داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر