logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

زنجان پایتخت شور و شعور انقلابی است/ مردم مشکلات را به پای نظام نمی نویسند

زنجان-پایتخت-شور-و-شعور-انقلابی-است-مردم-مشکلات-را-به-پای-نظام-نمی-نویسند

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری  گفت: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بود و شور و شعور انقلابی نیز شد

به گزارش موج رسا; 

آیت الله دولابی در مراسم 22 بهمن زنجان،اظهار داشت: مردم شریف زنجان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را امروز برگزار کردند و شهر زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بود و شور و شعور انقلابی نیز شد.

وی افزود: میدان انقلاب زنجانی یادآور یوم العباس و حماسه های مثال زدنی است که امسال نیز با حضور پرشوردر جشن انقلاب این میدان ماندگار شد.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: بانوان زنجانی نخستین راهپیمایی علیه رژیم پهلوی را برگزار کردند و قرآن کریم چهل سالگی را سال شکرگزاری می داند.

آیت الله دولابی خاطرنشان کرد: 22 بهمن از جمله ایام الله های انقلاب اسلامی است که در قرآن نیز به یادآوری های این ایام ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه نعمت های بزرگ استقلال را زیر پا گذاشته و انکار کنیم گرفتارهای روز به روز افزایش می یابد، در چهلمین سال انقلاب ضروری است به کارنامه این انقلاب توجه شود.

این مسئول با اشاره به آمارهای خیره کننده در تولیدات علمی، افزود: در انرژی هسته ای، رتبه های علمی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در عاوم پزشکی از رتبه 54 به رتبه 19 رسیده ایم و در بین 25 کشور تولید کننده علم ایران رتبه بسیار مطلوبی دارد که نشان دهنده قطع وابستگی از دشمنان است.

آیت الله دولابی افزود: امروز در زمینه نظامی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در تولید موشک های بالستیک ایران خودکفا است.

وی بیان داشت: در سایه استقلال این موفقیت ها حاصل شده است و راه پیشرفت از مسیر حفظ استقلال می گذرد که باید این مسیر را برای ادامه راه، طی کنیم.

این مسئول افزود: ایران جزو 13 کشور برتر جهان از نظر سیاسی و هجدهمین کشور از نظر اقتصادی است که در سایه استقلال سیاسی کسب شده است.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری ادامه داد: ایران اسلامی امروز آنقدر مقتدر است که رئیس جمهورآمریکا شبانه و با چراغ های خاموش هواپیما وارد منطقه نظام می شود.

آیت الله دولابی افزود: دشمن امروز صدها کیلومتر عقب رانده شده است و با تکنولوِژی موشک های نقطه زن سرکرده داعش در خانه خودش در مرز عراق و سوریه مورد هدف قرار گرفته و هلاک می شود.

وی یادآور شد: اگر پادشاهان بی کفایت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مرزهای کشور را از سه برابر وضع کنونی به این وضع تبدیل کرده اند،اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب نتوانستند از خاک ایران را کم کنند.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان از ضربه زدن به نظام اسلامی مایوس شده اند.

آیت الله دولابی یادآور شد: مردم مسلمان و غیور ایران راه خود را انتخاب کرده و می دانند اگر مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد، سازش هزینه های بیشتری را دارد.

وی افزود: مردم ایران عزت و افتخار را قول کرده و شعار مردم ایران "هیهات من الذله" است.

این مسئول بیان داشت: مردم ایران دشمن خود را شناخته و می دانند مشکلات امروز ریشه در خیانت های آمریکای جنایتکار دارد و "شعارمرگ بر آمریکا" را با جان و دل سر می دهند.

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری افزود: مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده و حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی نشان این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می دهند و مشکلات را به پای نظام نمی زنند.

آیت الله دولابی افزود:امروز وظیفه مسئولان است که در کنار مردم بوده و راه استقلال را ادامه دهند چرا که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بمان و در کنار ولایت فقیه این راه پرشور را ادامه می دهیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر