logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۹۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
چهل سالگی انقلاب/ 48

آیت‌الله حسینی‌زنجانی: باید مراقب نفوذ دشمنان باشیم/ مقام معظم رهبری به زیبایی قطار انقلاب را تا ۴۰ سالگی هدایت کرده‌اند/ سیاست‌های ترسیمی امام راحل در دوران رهبر انقلاب ریشه‌دار شد

آیت‌الله-حسینی‌زنجانی:-باید-مراقب-نفوذ-دشمنان-باشیم-مقام-معظم-رهبری-به-زیبایی-قطار-انقلاب-را-تا-۴۰-سالگی-هدایت-کرده‌اند-سیاست‌های-ترسیمی-امام-راحل-در-دوران-رهبر-انقلاب-ریشه‌دار-شد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم مراقبت از انقلاب گفت: باید مراقب نفوذ دشمنان باشیم و کید دشمن را بشناسیم.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه باید کید دشمن را بشناسیم، اظهار کرد: باید بدانیم که دشمنان از کجا وارد شده و نفوذ می‌کنند، متاسفانه ما هنوز نتوانستیم دشمن را بشناسیم و در دشمن شناسی ضعیف هستیم.

وی با بیان اینکه اگر به تاریخ یهود نگاه کنیم، نخستین گروهی هستند که با اسلام ضدیت ریشه‌ای دارند، ابراز کرد: آنها هرجا که توانستند ضربه را به اسلام زده‌اند، اکنون حضور صهیونیست‌ها در خاورمیانه نه خاطر اینکه می‌خواهند در محل اجداد خود باشند بلکه به خاطر کنترل اسلام و جلوگیری از رشد آن است چرا که خود سازمان ملل تاکید دارد که صهیونیست‌ها غاصب هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به خاطر استقلال فکری نشات گرفته از توحید قرآنی است، خاطرنشان کرد: اگر ما ریشه یابی کنیم به این مسائل خواهیم رسید، برنامه کلی انبیا از آدم تا خاتم پیاده کردن عدالت اجتماعی است که این عدالت اجتماعی الگو و زمینه اجتماعی می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به این اهداف زمان می‌خواهد و باید همه مدفع نظام اسلامی باشیم، گفت: باید یک برنامه ۱۰۰ ساله‌ای تدوین شود و برخی نظام‌های فکری که به ما آسیب زده را باید کنار بگذاریم.

آیت‌الله حسینی زنجانی در خصوص مدیریت رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام راحل در راس نظام اسلامی تصریح کرد: انصاف قضیه این است که مقام معظم رهبری به خوبی و زیبایی توانسته‌اند قطار انقلاب را تا ۴۰ سالگی هدایت کنند، ایشان قاطعانه دنباله روی سیاست‌های تدوین شده امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تمام وصیت‌های و توصیه‌های امام راحل عمل کرده‌اند، ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ما هیچ امتی و رسولی را مبعوث نکردیم مگر اینکه برنامه دعوت او در دو موضوع خلاصه می‌شود که این دو عبودیت خداوند و جنگیدن با دشمنان خداوند است. این سیاست تمام انبیای الهی از آدم تا خاتم بوده است یعنی نباید در مقابل طاغوت‌های زمان سرخم کرد.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از آزادی مطرح شده در دنیای غرب اظهار کرد: آزادی در مکتب انبیا در دیگری معنا شده است بنابراین مقام معظم رهبری براساس آن چیزی که امام خمینی(ره) ترسیم کرده و روی آن پافشاری کرده به صورت جدی ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های مدنظر امام راحل را ریشه‌دار کرده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب علنا اعلام می‌کنند که تا وقتی زنده هستم از کارهای دانش‌بنیان که موجب استقلال واقعی این کشور است، حمایت خواهم کرد که موجب دلگرمی تمام دلسوزان نظام است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چاره کار را به خوبی شناسایی کرده و روی آن پافشاری می‌کنند که آن هم استقلال واقعی کشور است، ایستادن بر روی این مسائل هزینه دارد که باید پای این هزینه‌ها ایستاد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر