logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
[ شناسه خبر : ۹۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

اعمال محدودیت ترافیکی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان

اعمال-محدودیت-ترافیکی-در-روز-راهپیمایی-۲۲-بهمن-در-زنجان

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنجان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی روز ۲۲بهمن ماه، تمهیدات ترافیکی در زنجان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود.

علی اصغر شیرمحمدی آفریدون در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه در زنجان اشاره و اظهار کرد: به ‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی در زنجان از مسیر چهارراه امیرکبیر آغاز و تا آستانه مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اعمال قانون از صبح روز 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی انجام می‌شود و تردد و توقف تمام خودروها و موتورسیکلت‌ها در این روز از این ساعت تا پایان مراسم تردد در مسیرهای اعلام‌شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در این روز تردد وسایل نقلیه درمسیر چهارراه انقلاب تا آستانه امامزاده سید ابراهیم و خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این مسیر ممنوع خواهد بود و در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان و نیرو آماده خدمت به مردم در این روز است.

وی از شهروندان خواست در روز راهپیمایی از پارک خودروهای خود در مسیرهایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت عدم همکاری با پلیس خودروها به پارکینگ منتقل خواهند شد و از شهروندان زنجانی درخواست می‌شود با پلیس همکاری کنند.

وی در مورد آماده‌باش کامل نیروهای راهنمایی و رانندگی برای مهیا کردن مسیر به منظور اجرای راهپیمایی در آرامش گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به اجرای هر چه بهتر راهپیمایی کمک می‌کنند‌.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر