logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۹۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
چهل سالگی انقلاب/45

حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،مشت محکمی بر دهان دشمن است

حضور-تماشایی-مردم-در-راهپیمایی-22-بهمن،مشت-محکمی-بر-دهان-دشمن-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: مردم ایران،با حضور تماشایی خود در راهپیمایی 22 بهمن،مشت محکمی بر دهان دشمن زده و مجددا پاسخ دندان شکنی به آنان خواهند داد.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: قبل از انقلاب،مردم ایران برای انجام تکلیف الهی و مبارزه با رژیم شاه به صحنه آمدند.

وی افزود:مردم با حضور در صحنه انقلاب از سخنان امام خمینی (ره) پیروی کرده و پیروزی انقلاب رقم زدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برای پیروزی انقلاب اسلامی هزاران شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی شده است و حکومت الهی اسلامی که پیامبر(ص)در مدینه بنا نهاده بود،در کشور ایران تشکیل شد.

سردار کرمی گفت:در دوران جنگ تحمیلی نیز مردم به صحنه آمده و جانانه دفاع کرده و قریب به 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شد تا امروز امنیت پایدار در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که "همه ملت ما پاسدار اسلام است"،خاطرنشان کرد:ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود همیشه در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و در تمامی صحنه های سیاسی،به صحنه آمده و از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در این 40 سال در مقابل عظمت ولایت فقیه،جمهوری اسلامی و ملت شکست خورده اند،تصریح کرد:امروز دشمن با به راه انداختن جنگ روانی،قصد القای حس ناامیدی و دلسردی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و آینده را دارند.

وی افزود:22بهمن ماه امسال،مردم بابصیرت،انقلابی،ولایی وعاشورایی ایران،با حضور تماشایی خود،مشت محکمی بر دهان دشمن زده و مجددا پاسخ دندان شکنی به آنان خواهند داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر