logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۹۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
چهل سالگی انقلاب/ 35

آیت‌الله دولابی: پیشرفت‌های علمی نخبگان و جوانان محصول نگاه انقلابی است/ توفیقات جبهه مقاومت و موشک‌های نقطه‌زن ایران خواب را از چشم دشمن ربود

آیت‌الله-دولابی:-پیشرفت‌های-علمی-نخبگان-و-جوانان-محصول-نگاه-انقلابی-است-توفیقات-جبهه-مقاومت-و-موشک‌های-نقطه‌زن-ایران-خواب-را-از-چشم-دشمن-ربود

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ‏با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: توفیقات جبهه مقاومت و موشک‌های نقطه‌زن ایران خواب را از چشم دشمن ربوده است‏.

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده و زحمات و تلاشهای طاقت فرسای هزاران نفر در طول این چهل سال باعث شد که امروز این کشور و نظام در اوج اقتدار قرار داشته باشد.

وی افزود: در بررسی عملکرد انقلاب اسلامی در طول این چهل سال ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف هستیم، از عرصه‌های اقتصادی تا عرصه‌های فرهنگی و سیاسی پیشرفت‌های قابل توجهی در این سالها به دست آمده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید بدانیم این پیشرفت‌ها در حوزه‌هایی بوده که جوانان انقلابی در آن نقش تاثیرگذاری داشتند، خاطرنشان کرد: هر کجا نیروهای انقلابی به صحنه آمدند توفیقات شایسته‌ای به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب توفیقات زیادی در عرصه سیاست خارجی به دست آمده است، گفت: در جبهه مقاومت نیز توفیقات ما خیره کننده بوده است، عقب راندن دشمن از جمله دشمن خونخواری به نام داعش از افتخارات جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه نشانه اقتدار انقلاب است، عنوان کرد: امروز با در اختیار داشتن موشک‌های نقطه زن می‌توانیم دشمنان را در هر نقطه مورد هدف قرار دهیم به طوری که این موشک‌ها خواب را از چشم دشمن ربوده است.

وی بیان کرد: امنیتی که امروز در کشور ما حاکم است، محصول عملکرد انقلاب در طول چهار دهه اخیر است، پیشرفت‌های علمی نخبگان و جوانان ارزشمند ما محصول نگاه انقلابی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات نیروهای انقلاب در گوشه گوشه کشور قابل مشاهده است، ابراز کرد: در طول این چهل سال خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری داشته است به خصوص زمانی که جریان انقلاب ابزار قدرت را به دست داشت.

وی با اشاره به اینکه در عرصه‌های فرهنگی و دینی اتفاقات خوبی در کشور افتاده است، اظهار کرد: تجمعات بزرگ و باشکوهی مثل شبهای قدر، مراسم اعتکاف، پیاده روی اربعین و اقبال روز افزون جوانان به زیارت عتبات عالیات و حضور در مراسمات اجتماعی و دینی مثل هیئت‌های مذهبی از جمله دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه پیشرفت‌های عرصه علم و دانش نیروهای انقلاب نیز خیره کننده بوده است، خاطرنشان کرد: ما در طول این چهل سال در عرصه انرژی هسته‌ای به پیشرفت‌های دست یافتیم که دنیا به حیرت فرو رفت.

وی با تاکید بر اینکه این پیشرفت‌های نظام نشانه درخشش انقلاب است، گفت: همه این پیشرفت‌ها از برکات خون شهدا است به طوری که امروز ایران اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین کشورها تبدیل شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر