logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۹۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان مطرح شد؛

زن محجبه نماد برتر جامعه انسانی است/ هرگز دست از حرکت زینبی بر نمی داریم

زن-محجبه-نماد-برتر-جامعه-انسانی-است-هرگز-دست-از-حرکت-زینبی-بر-نمی-داریم

در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان آمده است:زن قرن بیست و یکم  به دنبال تحول و دگرگونی است که در آن هویت و اصالتش حفظ شود. امروز زن محجبه نماد برتر جامعه  انسانی  مطرح شده است .

به گزارش موج رسا; در بیانیه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی- از سوی بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان آمده است؛

در 22 بهمن سال 1357 جهان به انقلابی منور شد که نور این انقلاب بر تمام جهان و جهانیان تابیدن گرفت و تمام جهان متأثر از انوار الهی و اسلامی ، وارد عرصه ی جدیدی شد.

"انقلاب ما انفجار نور بود"

آن روز این انقلاب نهال نو پایی بود که نیاز به حفاظت و حراست داشت و امروز این انقلاب به درختی تنومند، قوی،مستحکم و چهل ساله تبدیل شده درختی که با هر بادی نمی لرزد و با هر رعد و برقی شکسته و خم نمی شود، بلکه شاخه های نورانی اش برتمام گیتی سایه افکنده و خیلی ها زیر سایه این شاخه های نورانی در حال رشد و نمو هستند و عرض اندام می کنند. اگر در سده های قبل ، جهانیان ایران را با تخت و تاج شاهنشاهی می شناختند اکنون بعد از چهل سال با میوه ی اسلام، شهادت و انتظار معلم تمامی مظلومین جهان شده و تن تمامی مستکبرین را به لرزه در آورده، چهل سالی هست که هیبت پوشالی استکبار فرو ریخته و دیگر خریداری برای ظلمش وجود ندارد.

ما در حالی تولد چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم که دشمن تمام گزینه هایش را روی میز آورده و شکست خورده است،مردم غیور و شجاع، مومن، انقلابی و ولایی ایران در مقابل تهدید سخت،توطئه های نرم  و تحریم های اقتصادی ایستادند و خم به ابرو نیاوردند، بلکه بصیرتر و آگاه تر از قبل دشمن را شناختند،دشمن با طرح و نقشه های مزورانه بر ما حمله ور شد، ولی مردم فهیم با پیروی از رهبری مدبرانه ی امام خامنه ای (مدظله العالی ) پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

مهمتر از همه، دنیا چشم به یک رویکرد جدیدی گشوده است و آن الگوی سومی از "زن" در جهان است یعنی "بانوی اسلامی-ایرانی "، دیگر زن شرقی الگوی برتر زنان جهان نیست و دیگر کسی سراغ الگوی زن غربی  با متد و مدل برهنه و نیمه عریان نمی رود. چرا !؟ چون همه ی اینها برای جهانیان دلزدگی ایجاد کرده است و شکل جدیدی از اندیشه زیبای اسلامی در مقام زن بروز پیدا کرده است.

زن قرن بیست و یکم  به دنبال تحول و دگرگونی است که در آن هویت و اصالتش حفظ شود. امروز زن محجبه نماد برتر جامعه  انسانی  مطرح شده است .

وقتی یک بانوی سیاه پوست و محجبه اسلامی به عنوان خبرنگار نامش در کل جهان شنیده می شود اولین تصویری که در ذهن نقش می بندد ،حجاب اسلامی او می باشد همین حجاب ، خانم مرضیه هاشمی را از اسارت نجات داد و باید به این بانوی مسلمان هزاران بار آفرین گفت که حجابش مشت محکم انقلاب اسلامی بر دهان مستکبرین بود.

بسیج جامعه زنان استان زنجان در چهل سالگی انقلاب دیگر بار با تجدید بیعت با آرمان های اسلامی انقلاب و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری از زنان مومن و نسل چهارمی انقلاب درخواست می کند همان طور که در سال 57 مادرانشان کفن پوش در صحنه آمدند و دشمن را خوار و زبون کردند، در 22 بهمن سال 97 وارد صحنه شوند و بر تمام جهان اعلام کنند که ما هرگز دست از حرکت زینبی خود بر نمی داریم  و مدافع حریم ولایت هستیم و خون ما هدیه ناقابل برای اسلام ، انقلاب و رهبر عزیزمان می باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر