logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۹۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح:

افراد بی ایمان در فضای آلوده فرهنگی بیشتر آسیب می بینند/ وزیر میلیاردی درد مردم را نمی فهمد

افراد-بی-ایمان-در-فضای-آلوده-فرهنگی-بیشتر-آسیب-می-بینند-وزیر-میلیاردی-درد-مردم-را-نمی-فهمد

معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر هوای فرهنگی کشور آلوده باشد بیشترین آسیب به افرادی که ایمان ضعیفی دارند می رسد.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا جعفری امروز در نخستین یادواره شهدای صنایع دستی استان زنجان، اظهار داشت: چنین یادواره ای تا کنون در کشور برگزار نشده است که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار کرده باشد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری آدم های بی روحیه، مردد، فرصت طلب و ترسو در این میدان هیچ هنری ندارند،افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند این افراد نشان دادند خودشان که کاری نمی توانند انجام دهند گاهی مانع دیگران نیز می شود.

این مسئول با اشاره به سخنرانی وزیر امور خارجه در جمع دانشجویان و نادیده گرفتن دستاوردهای دفاعی کشور،گفت: وی برای اینکه از مجلس تاییدیه برجام را بگیرد، می گفت آمریکایی ها با یک بمب می توانند توان نظامی را از بین ببرند که مقام معظم رهبری فرمودند این افراد را ببرید تا دستاوردهای نظامی را ببیند.

معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بعد از اینهمه قدرتی که در دنیا کسب کردیم برخی ها معتقد بودند که باید مسائل خود را با کدخدا ببندیم.

سردار جعفری با بیان اینکه مسئولانی نیز داریم که آدم های جهادی، انقلابی و با روحیه هستند که در آستانه دهه فجر به یاد شهدا این مجلس را برگزار می کنند،افزود: برگزاری چنین یادواره هایی فرهنگ و میراث معنوی نظام اسلامی را به نمایش می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: اثر فرهنگ از سایر مولفه ها از دیدگاه مقام معظم رهبری بالاتر است و همانند هوا است که باید همگان از آن استفاده کنند.

این مسئول بیان داشت: اگر هوای فرهنگی کشور آلوده باشد بیشترین آسیب به افرادی که ایمان ضعیفی دارند می رسد.

معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه توجه به صنایع دستی موجب خودکفایی در مولفه های مختلف می شود،افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی،اقتصاد را مقاوم می کند.

سردار جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنایع دستی،خاطرنشان کرد: در لشکر 17 علی بن ابیطالب فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان استان زنجان مشاهده کردیم و بیشترین و حساس ترین ماموریت ها از سوی شهید زین الدین به این افراد سپرده می شد.

وی گفت: هیچ کس به این مسئول نگفته این مراسم را برگزار کند اما چون با شهدا پیمان بسته است این یادواره را با عشق برگزار کرده است.

این مسئول بیان داشت: برخی ها امروز از ولایت فاصله گرفته اند،این افراد کسانی هستند که به عهد خود وفا نکردند.

معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یک خط بیشتر نداریم و در راس این اسلام ولی فقیه قراردارد که همگان باید مطیع ایشان باشیم، افزود: امروز داعیه جهانی شدن داریم و در افق های 5 ساله باید در منطقه اول باشیم در حالی که برخی ها می گویند باید با کدخدا ببندیم و نباید این توهین را تحمل می کنیم.

سردار جعفری برضرورت همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید مسئولان را نیز امر به معروف کرد.

وی گفت: پیام و تاکید شهدا به دین مردم و ولایت فقیه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی ،خاطرنشان کرد: افرادی را به مجلس نفرستیم که از طبقه بی دردها و اشرافی گری باشد که وزیر بی درد و میلیاردی را انتخاب کنند.

معاون عملیات اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وزیر میلیاردی درد مردم را نمی فهمد،باید کسی را انتخاب کنیم که درد مردم را بفهمد و برای مشکلات اقدام کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر