logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۹۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری 176 عنوان برنامه ورزشی در دهه فجر امسال/ توجه به ورزش روستاها با برگزاری المپیاد ورزش روستایی در استان زنجان

برگزاری-176-عنوان-برنامه-ورزشی-در-دهه-فجر-امسال-توجه-به-ورزش-روستاها-با-برگزاری-المپیاد-ورزش-روستایی-در-استان-زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 176 عنوان برنامه ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: طی این 40 سال در بخش های مختلف و به ویژه ورزش پیشرفت بسیار زیادی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت در ورزش کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا بوده و تعدد مدال های کسب شده قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، تصریح کرد:دهه فجر امسال نیز 176 برنامه مهم ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات و برنامه‌های مهمی نیز طی این دهه مبارک در مناطق مختلف استان زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: 26 بهمن ماه برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان طارم همراه با پخش زنده از شبکه سوم سیما و شبکه اشراق برگزار می‌شود.

خلیلی برگزاری المپیاد ورزش روستایی در دهه فجر را از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: ضرورت توجه به ورزش روستایی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزاری مسابقات مهمی از جمله مسابقات جودوی کشور که از روز گذشته به میزبانی زنجان آغاز شده را از جمله رقابت‌های مهم در استان عنوان داشت و خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات سنگ‌نوردی دهه فجر و همچنین مسابقات واترپلوی بانوان کشور و مسابقات بدمینتون کشوری نیز از دیگر رقابت‌های مهم است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر