logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۹۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
گزارش؛

تیر خبرنگار فراری باز هم به سنگ خورد

تیر-خبرنگار-فراری-باز-هم-به-سنگ-خورد
چندین سال از واگذاری پیست شمشک توسط سازمان ایرانگردی و جهانگردی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می گذرد اما گفته می شود هنوز تجهیز این پیست کامل صورت نگرفته است.

به گزارش موج رسا; با توجه به اینکه چندین سال از واگذاری پیست شمشک توسط سازمان ایرانگردی و جهانگردی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می گذرد و هر ساله شرکت تجهیز مبالغ میلیاردی بابت توسعه و تجهیز پیست شمشک از وزارت ورزش بودجه مطالبه می نماید ولی کمترین تجهیز با توسعه ای در این پیست را شاهد بودیم که حتی سازمان استاندارد نیز به این موضوع اذعان دارد که بروز رسانی و تجهیزی از سوی این شرکت صورت نگرفته است.

عده ای معتقدند با توجه به وضعیت بد اقتصادی و شرایط تحریم و کمبود کار و اشتغال زایی اگر پیست شمشک به مالکان اصلی آنها که زمین دارها با سند شش دانگ ثبتی هستند واگذار شود و پیست راه اندازی شود بالغ بر 2000 نفر مستقیم و غیر مستقیم از این پیست ارتزاق می کنند.

این در حالی است که گفته می شود متاسفانه مردم شمشک به سختی گذران زندگی می کنند.

باز هم تیر علی‌نژاد به خارج از سیبل اثابت کرد

برخی  از ورزشکاران، مغازه‌داران، مردم و دوستداران رشته اسکی به دلیل پایبند نبودن مسئولان به وعده‌های‌شان و بسته بودن 2 ساله پیست اسکی شمشک، روز گذشته با در دست داشتن بنرهایی با مضمون "تعطیلی پیست اسکی شمشک، فرصت سوزی شغلی آشکار برای بیش از صدها خانوار است" مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند تا اعتراضات خود نسبت به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را به گوش مسئولان امر برسانند. بیانیه معترضین به شرح ذیل است:

چندین سال از واگذاری پیست شمشک توسط سازمان ایرانگردی و جهانگردی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می¬گذرد و هر ساله شرکت تجهیز مبالغ میلیاردی بابت توسعه و تجهیز پیست شمشک از وزارت ورزش، بودجه مطالبه می‌نماید ولی کمترین تجهیز با توسعه ای در این پیست را شاهد بودیم که حتی سازمان استاندارد نیز به این موضوع اذعان دارد که به روز رسانی و تجهیزی از سوی این شرکت صورت نگرفته است.

با توجه به وضعیت بد اقتصادی و شرایط تحریم و کمبود کار و اشتغال زایی اگر پیست شمشک به مالکان اصلی آنها که زمین دارها با سند شش دانگ ثبتی هستند واگذار شود و پیست راه اندازی شود بالغ بر 2 هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم از این پیست ارتزاق می‌کنند، ولی با توجه به اینکه داماد اقای کریمی رئیس شرکت تجهیز شریک یکی دیگر از پیست‌های پایتخت میباشد با سنگ‌اندازی های مختلف از طرف اقای کریمی و شرکت تجهیز روبرو هستیم، متاسفانه مردم شمشک به سختی گذران زندگی می‌نمایند. در پایان عرایض‌مان قابل ذکر است که اقای کریمی شامل قانون منع به کارگیری باز نشستگان نیز می¬باشد و غیر قانونی بر مسند ریاست این سازمان تکیه زده اند."

تجمع کنندگان پس از این که صدای خواسته‌های خود را به گوش مسئولان وزارت‌خانه و حراست رساندند توسط عباد الله فتح‌اللهی، معاون تجهیز و توسعه اماکن ورزشی برای شنیدن صحبت‌های‌شان به نشست دعوت شدند و پس از صحبت‌های انجام شده، بنا شد پیست مذکور از شنبه هفته آینده باز شود.

تا این‌جا همه چیز به خیر و خوشی تمام شد اما زمانی که معترضین متوجه شدند فیلم اعتراض‌شان در صفحه مسیح علی‌نژاد باز نشر شده و بازخوردهای فراوانی داشته، دوباره خشم‌شان سرریز شد و به دنبال مفری برای فرار از بهتان بر آمدند. افشین شمس‌الدینی وکیل و سخنگوی معترضین در این خصوص گفت: اعتراض ما کاملا صنفی، آرام و به دور از هر گونه شعار سیاسی بوده است. ما خواهان صحبت با مسئولین مربوطه برای مرتفع شدن مشکلات  اداری و بهره برداری پیست برای ارتزاق مردمی ساکن در منطقه بودیم که معاون توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پس از شنیدن صحبت‌های‌مان، با توجه به اینکه بحث معیشت مردم در میان بود در حضور منتخبین در جلسه، دستور پیگیری و حل مشکلات در سریع-ترین زمان ممکن را صادر نمودند و بنا شد پیست شمشک از روز شنبه، 6 ماه جاری، پیست مورد بهره برداری قرار گرفته و بازگشایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: خانم مسیح علی‌نژاد ینگه دنیا نشسته و تنها به دنبال برآورده کردن خواسته‌های خود به هر دلیلی به خصوص ایجاد نفاق و دو دستگی در داخل کشور و بین مردم و مسئولان بدون دانستن اصل ماجرا است و با انتشار فیلم مربوط روز گذشته، قصد دامن زدن به اختلافات، شایعه و سیاه نمایی دوباره را داشته‌اند. به جد عرض می‌کنم ایشان دروغ می‌گوید و صحبت‌های‌شان کاملا کذب است. به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد که جاسوس و معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما تعیین تکلیف کند. ما صحبت‌های‌مان را با مسئولان امر انجام داده‌ایم و آن‌ها هم قول دادند که در رابطه با مشکل بازگشایی پیست شمشکبه شرکت متولی بهره برداری پیست مراجعه نمایند.

منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر