logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۹۶۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
چهل سالگي انقلاب/4

6 واحد توليدي صنعتي در دهه فجر امسال در زنجان افتتاح مي‌شود

6-واحد-توليدي-صنعتي-در-دهه-فجر-امسال-در-زنجان-افتتاح-مي‌شود-

همزمان با دهه فجر امسال 6 واحد توليدي صنعتي در زنجان به بهره‌برداي مي‌رسد.

ناصر فغفوري در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اينكه 6 واحد صنعتي در دهه فجر با حضور مقام عالي وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداري مي‌رسد اظهار كرد: پديده شيمي قرن كه در زمينه توليد انواع شوينده فعاليت خواهد كرد در دهه فجر به بهره برداري مي‌رسد.

وي تصريح كرد: اين واحد توليدي ظرفيت توليد 250 هزار تن را دارد كه با سرمايه گذاري 250 ميليارد ريال ايجاد شده و زمينه اشتغال براي 55 نفر را فراهم مي‌كند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اينكه بهره برداري از فاز توسعه واحد جي‌تي‌آي كه در توليد سيگار فيلتردار فعاليت دارد افزود: فاز توسعه‌اي اين واحد در دهه فجر امسال افتتاح مي‌شود كه اين واحد با سرمايه گذاري 7 هزار و 672 ميليارد ريال ايجاد شده است.

وي بيان كرد: اين واحد توليدي زمينه اشتغال براي 518 نفر را فراهم كرده است.

فغفوري از افتتاح يكي ديگر از واحد‌هاي توليدي كه در زمينه توليد مواد شوينده‌ها فعاليت دارد خبرداد و افزود: اين واحد توليدي ظرفيت توليد 450 هزار تن را دارد.

وي ابراز كرد: اين واحد توليدي با سرمايه يك هزار و 958 ميليارد ريال ايجاد شده و براي 140 نفر اشتغال ايجاد مي‌كند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اينكه واحد توليدي پوشاك نانو مهيار كه شهرك صنعتي انتقال يافته و نوسازي و افزايش ظرفيت در اين واحد اتفاق افتاده است افزود: فعاليت اين واحد توليدي همزمان با دهه فجر امسال آغاز مي‌شود.

وي عنوان كرد: اين واحد توليدي با سرمايه 140 ميليارد تومان ايجاد شده و زمينه اشتغال 35 نفر را فراهم كرده است.

فغفوري از افتتاح پاك روي صنعت كه در زمينه بازيافت روي به صورت ورق فعاليت خواهد كرد را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر عنوان كرد و گفت: اين واحد با 100 ميليارد ريال ايجاد شده و براي 50 نفر اشتغال ايجاد كرده است.

وي از افتتاح ذوب آهن نگين كاسپين در زنجان خبرداد و افزود: اين واحد در زمينه توليد انواع شمش فولادي فعاليت مي‌كند و ظرفيت توليد 50 هزار تن را دارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان كرد: اين واحد توليدي با سرمايه 100 ميليارد ريال ايجاد شده و زمينه اشتغال 80 هزار نفر را فراهم مي‌كند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر