logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۹۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نگاهی به برنامه های فرهنگی زنجان؛

از برگزاری جشنواره شعر و قصه تا موفقیت هنرمند زنجانی در جشنواره عکس

از-برگزاری-جشنواره-شعر-و-قصه-تا-موفقیت-هنرمند-زنجانی-در-جشنواره-عکس

برنامه های فرهنگی شهر زنجان نیز همچون هفته های گذشته پر رونق است و جشنواره های متعددی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ١٠ بهمن امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال کنند.

اختتامیه این دوره از جشنواره نیمه اسفندماه سال جاری برگزار می شو و هنرمندانی که تا به حال موفق به ارسال اثر به جشنواره نشده اند می توانند آثار خود را در موضوع آزاد حداکثر تا ١٠ بهمن ٩٧ به پست الکترونیکی  zn.jashnvareh@gmail.comیا آی دی تلگرامhttps://t.me/zn_jashnvareh ارسال کنند.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اختتامیه و لزوم زمان کافی برای داوری آثار مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

شرایط شرکت در این جشنواره ارسال حداکثر سه اثر در هر بخش، شرکت همزمان در چند بخش آزاد، ارسال کپی کارت ملی همراه با یک قطعه عکس و فرم شرکت در جشنواره اعلام شده است، همچنین آثار ارسالی نباید در دوره های مختلف این‌جشنواره و دیگر جشنواره های استانی شرکت نموده باشند.

این جشنواره در بخش های شش گانه شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی و  داستان کوتاه ترکی برگزار می شود.

 

*موفقیت هنرمند ابهری در جشنواره عکس خبری

احمد آهنگری، موفق به کسب مقام سوم در سیزدهین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت شد.

در آیین اختتامیه جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت که در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد، محمد آهنگری عکاس فعال شهرستان ابهر و عکاس خبرگزاری ایسنا زنجان، حائز رتبه سوم در بخش تک عکس اجتماعی شد.

نمایشگاه آثار راه یافته به این جشنواره دی ماه ٩٧ در فرهنگسرای سرو تهران به نمایش در آمد.

 

*برگزاری جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» در زنجان

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» را برگزار می کند.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه با موضوع مهارت آموزی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار فیلم کوتاه و انیمیشن و ایجاد رقابت بین فیلم سازان و هنرمندان بخش انیمیشن برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار تولیدی خود را از اول تا ٣٠ بهمن سال ٩٧ به دبیرخانه جشنواره واقع در آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ارسال کنند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.zntvto.ir مراجعه و یا با شماره ٣٣٠٣٦٢٤٧ تماس حاصل کنند.//ن  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر